Lukas Perry bersedia untuk Dylan ‘lakukan lagi:’ Saya ingin kembali ‘ke’ 90210 ‘

Luke Perry kini memainkan bapa remaja pada masa perdana, tetapi pada usia 90-an, dia adalah budak lelaki remaja drama televisyen paling hangat, “Beverly Hills, 90210.”

Dan ternyata hari-hari Perry sebagai Dylan McKay yang merenung mungkin tidak sepenuhnya di belakangnya.

Luke Perry: Siri baru Archie ‘Riverdale’ adalah seperti ‘90210’ pada steroid

17.20.201704:27

Semasa lawatan pagi Jumaat ke TODAY, bintang “Riverdale” berkata dia akan kembali untuk menyambung semula siri yang dikasihi, jika hanya dia boleh kembali kepada Dylan ‘lakukan juga.

“Saya akan melihat jika saya boleh mendapatkan rambut itu berdiri,” katanya sambil merangkul jari-jarinya melalui rambutnya untuk merangsangnya ke pompadour yang layak Dylan. “Ya, jika saya mendapat rambut kembali.”

Walau serius, rambut tidak ada kena mengena dengannya. Dia benar-benar bersedia untuk kembali ke Beverly Hills dan berteduh di Peach Pit lagi.

Lukas Perry
Luke PerryRex melalui Shutterstock, HARI INI

“Kami telah membincangkannya baru-baru ini,” kata Perry. “Saya sangat berminat untuk melakukannya kali ini.”

Dan kali ini, dia tidak bercakap tentang kerja ulang untuk generasi akan datang, seperti semula “90210” sebelum ini. Perry mahu mendapatkan geng lama itu bersama-sama.

“Saya ingin kembali dan bekerjasama dengan kawan-kawan saya,” katanya. “Ya, saya telah melakukan sesuatu yang lain dan itu menyeronokkan, tetapi saya suka melakukan adegan dengan Shannen (Doherty) sekali lagi.”

BERKAITAN: AARP menyayangi Luke Perry pada usia 50 tahun, mengingatkan kita bahawa kita tidak lagi remaja

Bayangkan bahawa: Dylan McKay dan Brenda Walsh, bersama-sama lagi!

Doherty sedang melawan kanser payudara – pertempuran yang dikongsi bersama peminat – tetapi dia tidak membiarkannya melambatkan kerja di layarnya. Dia mempunyai beberapa projek dalam kerja-kerja, termasuk reboot TV filem “80s” yang disukai oleh kultus. “

Pada acara peminat “Beverly Hills, 90210” pada bulan November, Perry mengiktiraf Doherty dengan menjadi salah satu bahagian paling penting dalam pertunjukan keseluruhan.

Bintang ‘Beverly Hills 90210’ berkongsi sokongan untuk Shannen Doherty: ‘Berjuang seperti Brenda’

Nov.14.201600:36

“Tiada seorang pun di sini hari ini tanpa Shannen,” katanya.

Jadi mungkin reuni Dylan-Brenda tidak terlalu banyak harapan. Dan jika reboot penuh yang pernah terjadi, Perry memberi jaminan kepada kami ia akan mendapat berkat pencipta lewat, Aaron Ejaan.

“Dia mahu melakukannya 15 tahun yang lalu,” kata pelakon tersebut. “Bos itu mahu reboot.”