Lihat Bruce Willis dan Demi Moore bersatu semula untuk ulang tahun ke-30 anak perempuan dalam foto manis

Bruce Willis dan Demi Moore telah dipisahkan sejak tahun 1998, tetapi mereka akan sentiasa berkongsi ikatan istimewa – anak-anak mereka.

Untuk ulang tahun ke-30 anak sulung mereka, pasangan itu datang bersama untuk meraikan; dan foto-foto itu benar-benar menyedihkan.

Kedua-duanya tersenyum dengan tiga anak perempuannya, gadis ulang tahun Rumer, Scout dan Tallulah, dalam satu siri foto Instagram yang menyeronokkan:

https://www.instagram.com/p/BmoN1XKgR20

Rumer menyiarkan gambar manis kedua ibu bapa yang menciumnya di pipi dengan tajuk manis: “Terima kasih kerana membuat saya.”

Dalam satu lagi foto, diambil di gerai foto dari @sapyapy, Rumer menimbulkan dengan ibunya, ayah dan saudara perempuannya.

https://www.instagram.com/p/BmoQaj4g-V1

Moore berkata secara terbuka bahawa dia bersyukur kerana hubungannya dengan Willis. Awal bulan ini, dia membuat penampilan yang mengagumkan di Comedy Central “Roast of Bruce Willis,” sambil bergurau bahawa dia “mudah menjadi salah satu daripada tiga suami saya yang paling utama.” Jelas sekali, bekas pasangan itu boleh ketawa tentang masa lalu ketika mereka bergerak ke hadapan.

Moore dan Willis telah menyokong Rumer melalui turun dan turun selama bertahun-tahun, termasuk memenangi musim 20 “Menari dengan Bintang” dan merayakan enam bulan kebejatan musim panas lalu.

Gadis hari jadi juga mendapat kasih sayang dari adik-beradiknya. Pengakap mencatat gambar kakaknya yang memanggil Rumer sebagai “sahabat baik” dan “begitu kuat, begitu sengit.”

Tallulah mencatatkan dirinya sendiri dengan ibu dan ayahnya, dengan menggunakan emoji keluarga.

https://www.instagram.com/p/Bmj3kA4l3zL

Sudah jelas bahawa walaupun perceraian, ini adalah satu keluarga Hollywood yang tinggal dekat dan telah membuat peraturan mereka sendiri. Selamat ulang tahun ke-30, Rumer!

Rumer Willis mendapat panggilan telefon daripada ayahnya, Bruce Willis

Oktober.15.201504:46

Loading...