Leslie Jones hidup semula tweet semula Sukan Olimpik sekali lagi dan kita tidak boleh mendapat cukup

Sukan Olimpik Musim Sejuk telah bermula dan sukar untuk mengatakan yang kami menikmati lebih banyak: pameran hebat kehebatan atletik, atau Leslie Jones ‘lucu-tweeting tentang permainan.

Ya, bintang “Saturday Night Live” kembali dengan ulasan Twitter histerisnya pada Sukan Olimpik, dan dia memulakan hari pembukaan di Pyeongchang, Korea Selatan, dengan beberapa reaksi yang menarik untuk pertandingan skating angka.

Dia juga jelas menunjukkan kehebatan Olimpiknya.

Dalam satu siri tweets, Jones menimbang segala-galanya dari langkah-langkah skaters ke alat pengulas ‘bedazzled. Dia menjatuhkan banyak bom kebenaran di sepanjang jalan, termasuk satu yang cukup merumuskan perasaan kita tentang skating angka: “Berharap saya boleh meluncur ais tetapi saya tidak mahu mati.”

Berikut adalah sebahagian daripada tweet Olimpik yang paling lucu setakat ini. Petua Pro: Putarkan jumlahnya.

(Amaran: Beberapa video ini mengandungi contoh ringkas bahasa dewasa.)

Sangat betul.

Dia betul-betul teruja dengan aksesori Johnny Weir dan Tara Lipinski.

Jones juga memuji satu badan skater.

“Adakah saya, atau homegirl ripped ?!” Jones berkata dalam video itu. “Lihatlah mereka lengan, lelaki! Dia mendapat beberapa senjata, dude. “

Dia suka tukang belakang yang baik.

Jones juga menimbang pada pakaian atlet.

“Saya hanya cuba memikirkan, bagaimana dia akan meluncur dengan suspender?” Jones bertanya dalam satu video. “Itu tidak selesa. Tetapi lihat sikap itu, lelaki, dia seperti Michael Jackson! “

Kalaulah!

Leslie Jones adalah kita semua.

“Lelaki, saya selalu mahu belajar bagaimana meluncur, tetapi ia adalah pisau di kakimu. Itu hanya berbahaya, “katanya dalam satu lagi video.

Sama seperti di Rio pada tahun 2016, Jones adalah penyumbang Olimpik rasmi untuk NBC, jadi kami akan melihatnya lebih banyak di Pyeongchang, pergi ke acara dan bertemu atlet. Kita tidak boleh tunggu!