Laurie Metcalf mengenang tentang teman lelakinya ‘Roseanne’ George Clooney

Mak Cik Jackie mencium dan memberitahu!

Bintang “Roseanne” Laurie Metcalf membuka cita-cita untuk hidup romantisnya dengan petualang Hollywood, George Clooney semasa penampilannya “Menonton Apa Yang Terjadi dengan Andy Cohen” Khamis.

Bermula di musim satu – beberapa tahun sebelum “ER” menjadikannya bintang – Clooney, 57, mempunyai peranan yang berulang seperti Booker Brooks, mandor di kilang di mana Roseanne bekerja. Untuk masa yang singkat, Booker dan Bibi Jackie (Metcalf) bertarikh.

Apabila penelpon bertanya mengenai bahagian terbaik dan paling teruk dalam memainkan teman wanita Clooney, Metcalf, 62, sudah bersedia untuk memasak.

George Clooney, Laurie Metcalf on
George Clooney dan Laurie Metcalf di tempat kejadian dari musim “Roseanne.” ABC melalui Getty Images

“Nah, yang terbaik adalah semua adegan yang kita lakukan bersama-sama yang merujuk kepada kita mempunyai hubungan romantis,” kata pemenang Anugerah Tony. “Itu yang terbaik, itulah yang menyeronokkan.”

Dan yang paling teruk? “Yang paling teruk adalah kerana sebab-sebab tertentu dia tidak kembali selepas satu musim,” dia bercanda. “Apa yang berlaku kepada George?”

George Clooney, Roseanne Barr, Laurie Metcalf on
Dia buat apa sahaja buat dirinya sekarang.ABC melalui Getty Images

Walaupun hampir semua bintang asal sitkom itu – dan banyak bintang tamu juga – kembali untuk kebangkitan “Roseanne” musim ini, sedihnya, Clooney tidak menunjukkan apa-apa.

Sudah tentu, pemenang Oscar mempunyai tangannya penuh dengan kembar berusia 11 bulan, Alexander dan Ella, dengan isteri Amal Clooney.

Masih ada masa untuk Clooney melayari Lanford lagi dan memenangi kembali hati Bibi Jackie. Kebangkitan “Roseanne” akan kembali untuk musim kedua musim gugur yang akan datang.

Bintang ‘Roseanne’ dan ‘Lady Bird’, Laurie Metcalf merasakan paling banyak di rumah di atas pentas

Apr.29.201809:20