Laura Bretan yang berusia 13 tahun mengejar ‘America’s Got Talent’ dengan prestasi opera yang melonjak

Ia memerlukan banyak untuk mengetuk Simon Cowell untuk gelung. Tetapi pada hari Selasa “America’s Got Talent”, seorang gadis berusia 13 tahun benar-benar menenangkannya (dan para hakim lain) – dan memperoleh buzzer emas pertama musim ini.

Laura Bretan hanya 13, tetapi dia mempunyai paip beroperasi dari profesional terlatih. Setelah mengambil panggung, dia memberikan ibu kelihatan seperti ibu jari (dan mendapat satu balasan), kemudian dilancarkan ke “Nessun Dorma,” mengejutkan orang ramai.

“Dia 13?” Cowell bertanya kepada para hakim lain pertengahan prestasi, terkejut.

“Oh, Tuhan saya!” menangis hakim Howie Mandel.

LEBIH: penyanyi Opera mengejutkan para hakim Sepanyol ‘Got Talent’ dengan mengejutkan ke dalam batu

Selepas itu, pujian itu datang dengan cepat dan marah.

“Saya tidak pernah mendengar apa-apa seperti itu selama bertahun-tahun saya telah melakukan persembahan ini,” kata Cowell, yang baru untuk “AGT” di A.S. musim ini tetapi telah menilai “Britain’s Got Talent”.

Amerika's Got Talent judges
Hakim-hakim “Amerika Got Talent” mendengarkan secara terus terang kepada Laura Bretan.America’s Got Talent

“Serius,” katanya. “Ia adalah luar biasa, apa yang menjadikannya lebih baik adalah hakikat bahawa anda adalah seorang yang manis, jadi rendah diri, dan tidak menyedari betapa hebatnya anda.”

Pujian yang tinggi dari seorang lelaki yang sukar!

Tetapi ia adalah Mel B yang mengambil alih, dan menghantar Bretan terus ke persembahan langsung dengan memukul buzzer emas itu.

“Pertunjukan ini akan mengubah kehidupan anda sepenuhnya, dan saya akan mengubah hidup anda sekarang,” katanya sebelum menekan.

Opera mempunyai cara untuk menangkap orang ramai seperti tiada persembahan lain; Persembahan Susan Boyle dan Paul Potts kedua-duanya menjadi virus selepas mereka muncul pada “Got Talent Britain” pada tahun 2007 dan 2009. Tetapi ia tidak muncul pada tahap Amerika hampir seperti biasa.

LEBIH: Penyanyi opera ini cuba menyanyi penguin – dan ia tidak begitu baik

Laura Bretan
Laura Bretan menikmati kemenangannya.America’s Got Talent

Lebih banyak ruang untuk Bretan, yang tersenyum sebagai confetti turun hujan dan berkata, “Ini adalah mimpi yang menjadi kenyataan.”

Dan ia baru sahaja bermula!

Berhati-hati, pesaing: Simon Cowell menyertai ‘Bakat Amerika’

Mei.31.201603:40

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...