Kristen Bell ‘secara harfiah menyelamatkan’ keluarga Josh Gad dari Badai Irma

Kebanyakan kita mungkin mengharapkan rakan sekerja untuk, katakan, tutup untuk kita jika kita terlambat. Tetapi minggu ini, pelakon Kristen Bell pergi ke atas dan di luar, membantu keluarga bintang “Frozen” Josh Gad kekal selamat melalui Badai Irma.

Ribut maut itu ditetapkan untuk menampar pantai Florida pada awal pagi Ahad, dan ramai – termasuk Bell, 37 – tidak dapat berpindah. Apabila keluarga Gad mendapati diri mereka terdampar di Orlando pada hari Jumaat, Bell melangkah masuk untuk membantu mereka merapatkan bilik di hotelnya.

Gad tidak dapat mengembalikannya dengan baik, tetapi pelakon “Kecantikan dan Binatang” melakukan perkara terbaik: Beliau mengucapkan terima kasih kepada Bell secara effusively pada pelbagai platform media sosial.

“Tiada jenaka @IMKristenBell hanya menyembunyikan ibu bapa saya, saudara-saudara saya dan keluarga keseluruhan dari #HurricaineIrma,” Gad tweet, termasuk selfie Bell dengan ibu bapanya. “Kamu adalah malaikat, saya suka kamu.”

Di Instagram, kami mendapat beberapa butiran lanjut mengenai bagaimana penjimatan itu turun.

https://www.instagram.com/p/BYzneCWhIFM

“Ketika (ibu bapa saya) terkandas di Florida, dia mendapat bilik hotel di hotelnya di Orlando dan menyelamatkan mereka, saudara-saudara saya, kakak ipar saya dan anak saudara lelaki dan anak saudara,” tulis Gad, 36. ” t buat mereka seperti gadis ini, terima kasih Kristin, betul kamu malaikat yang dihantar dari atas. “

Bell, yang menulis pada hari Jumaat tentang rasa masyarakat yang kuat yang dia alami di Orlando, pasti gembira untuk meminjamkan tangan.

“Di sini, kami hanya melakukan yang terbaik dan cuba untuk tetap positif tetapi berhati-hati, dan cuba membantu mereka yang memerlukan bantuan,” katanya.!

Tetap selamat, Florida – dan terima kasih kerana menerajui contohnya, Kristen!

Loading...