Kepujian Kaley Cuoco John Ritter pada ulang tahun ke-15 kematiannya: ‘Love you forever’

Kaley Cuoco tidak menyembunyikan fakta bahawa dia gila tentang ayahnya TV lewat John Ritter.

Pada hari Selasa, bintang “Big Bang Theory” menghormati pelakon pada ulang tahun ke-15 kematiannya yang mengejutkan daripada pembedahan aorta yang tidak didiagnosis pada umur 54.

Cuoco, 32, membawa ke Instagram untuk berkongsi gambar lembut dirinya yang meniup ciuman ke bintang Walk of Fame Hollywood Ritter. “15 tahun … cinta kamu selama-lamanya, John! #Johnritter.Anda masih membuat saya ketawa setiap hari,” dia menulis dalam kapsyen.

Pelakon itu, yang memainkan anak perempuan remaja Ritter yang mendesak di sitkom ABC “8 Simple Rules,” baru-baru ini membuka ikatan khas pasangan itu di “Pintu Belakang Tertutup: John Ritter” di saluran REELZ.

Kaley Cuoco and John Ritter
John Ritter memainkan bapa Kaley Cuoco di sitkom ABC “8 Peraturan Sederhana.”Getty Images

Semasa episod itu, Cuoco dengan jelas teringat pertemuan Ritter buat kali pertama.

“Kami telah membaca jadual, saya hanya bertukar menjadi 16 dan saya mahu melihat bahagian ini – saya bermain jenis ini seksi 16 tahun. Jadi, saya memakai ini, seperti baju spaghetti dengan, seperti, bra tali menunjukkan, “kata pelakon tersebut.

“Saya duduk di meja membaca dan John berjalan masuk, dia melihat saya dan dia seperti (tegas), ‘Kau bermain anak perempuan saya, letakkan sweater.’ Kemudian dia bertembung dalam tawa ini, “katanya sambil ketawa.

Kaley Cuoco mengingatkan pada kali pertama dia bertemu John Ritter

06.06.201800:34

Tidak lama kemudian, bintang legenda “Tiga Syarikat” telah memerah momen yang menggembirakan untuk semua yang bernilai, walaupun menggunakan komedi fizikal tanda dagangannya.

“Dia mengambil sweater dari orang rawak di dalam bilik – tindakan fizikal yang dilakukannya – dia menariknya dan meletakkannya pada saya.” Dia berpakaian seperti itu dari sekarang, “kata Cuoco.

Tidak perlu dikatakan, komedi Ritter yang koma dendam meninggalkan anak perempuan TVnya dengan teliti.

“Ia sangat mengagumkan,” kata Cuoco, matanya sangat kagum. “Itu adalah pengenalan saya kepadanya cinta dari saat itu. “