Kendra Wilkinson: Bagaimana saya menjadi teman wanita Hef

Model cover Playboy dan hidangan bintang realiti tentang apa yang sebenarnya berlaku di Playboy Mansion dalam bukunya, “Sliding Into Home.” Dalam petikan ini, dia menulis tentang rehatnya yang besar dan bagaimana dia menangkap mata Hugh Hefner.

Bab satu: Kisah dua Kendra

“Jadi awak akan telanjang?”

“Baiklah, saya akan dicat,” saya membetulkan Zack, teman hidup saya.

“Apa maksudnya?”

“Saya tidak tahu, tetapi saya pasti ia akan menjadi baik.”

Saya tidak pasti menghabiskan malam sebagai seorang gadis yang dilukis di pesta ulang tahun Hugh Hefner pada usia tujuh puluh lapan akan benar-benar baik, tetapi saya berharap ia akan berubah. Setidak-tidaknya, saya akan membuat beberapa ratus ringgit, berjumpa dengan orang yang sejuk, dan berpeluang untuk melihat Playboy Mansion. Bagaimana saya boleh mengubahnya?

Dan selain itu, Zack telah memulakan segala-galanya. Dia telah membawa saya ke pameran kereta di mana seorang jurugambar berkata bahawa dia mahu menyiapkan pukulan gambar dengan saya, dan pada masa itu Zack adalah untuknya. Jadi nampaknya benar-benar logik apabila jurugambar memaparkan gambar-gambar di One Model Place – semacam MySpace untuk model – jika ada kerja yang datang darinya, Zack akan menyokong saya.

Nah, jurugambar memaparkan foto-foto itu, dan pada hari yang sama seorang lelaki bernama Mark dipanggil dari Playboy dan bertanya mengenai saya.

Sebenarnya, saya tidak pasti apa yang Playboy Mansion itu – atau siapa Hugh Hefner, untuk perkara itu. Saya tahu tentang kelinci itu; Saya mempunyai bapa saudara yang bekerja di Playboy Club di Atlantic City, dan dia akan menghantar abang saya dan saya T-shirt dan kaus kaki dengan kelinci pada mereka ketika kita masih kanak-kanak. Saya akan memakai mereka ke sekolah dan semua kanak-kanak akan menggoda saya dan berkata Playboy adalah kasar, tetapi saya fikir ia adalah sejuk.

Di luar itu, saya tidak banyak tahu Playboy. Tetapi saya tahu cukup untuk mengetahui bahawa mendapatkan panggilan telefon dari seseorang yang bekerja di sana mungkin menjadi permulaan sesuatu yang besar.

Panggilan pertama Mark tidak dijamin membawa kepada apa-apa. Dia menyebut bahawa dia sedang mencari gadis untuk bekerja di pesta ulang tahun Hef yang akan datang. Saya fikir Playboy mempunyai banyak model untuk dipilih untuk parti itu, dan ia adalah tembakan panjang. Tetapi beberapa hari kemudian, Mark memanggil balik.

“Encik. Hefner melihat gambar awak dan mahu memanggil awak secara peribadi, “katanya kepada saya. “Saya berikan dia nombor anda, jadi harapkan panggilan.”

Saya terkejut. “Apa yang kamu cakapkan? Menjangkakan panggilan? Kenapa? “Saya tersesat oleh semua perkara. Kenapa dia mahu memanggil saya?

“Dengar,” kata Mark. “Dia hanya suka perempuan di kolej, jadi beritahu dia pergi ke kolej.”

Saya berkata okay dan digantung, keliru.

Keesokan harinya saya berada di bilik mandi ketika telefon berdering. Saya melompat keluar dan melihat bahawa panggilan adalah dari nombor 310.

Itu L.A. Saya berumur lapan belas tahun dan tinggal di San Diego.

Siapa yang saya tahu di L.A.?

“Hello?” Saya menjawab.

“Hello, adakah ini Kendra?”

“Siapa ini?”

“Ini Hugh Hefner.”

“Ya, betul,” kata saya, memikirkan ia adalah panggilan prank. “Tutup f — up.”

Ia bukan prank.

“Saya berharap dapat melihat anda pada hari lahir saya,” katanya. “Juga, saya ingin anda mempertimbangkan untuk menjadi teman wanita saya.”

Masih menetap basah dari pancuran, saya berdiri di sana dengan kejutan. Saya tidak tahu bagaimana untuk bertindak balas. Lagipun, saya baru saja memberitahu Hugh Hefner untuk menutup f —. Itu mungkin bukan reaksi yang diharapkannya. Saya menolak perkara teman wanita, kerana saya tidak tahu apa yang dimaksudkan. Apabila saya akhirnya mengumpul fikiran saya, saya memberitahunya bahawa saya akan melihatnya di pesta ulang tahunnya.

Sama seperti saya membungkus perbualan, Zack berjalan ke bilik mandi untuk mengetahui siapa yang saya sedang bercakap. Setelah saya mengisi dia, dia terkejut seperti saya, dan jelas sedikit bimbang.

“Saya mahu memandu kamu di sana,” katanya dengan penuh perlindungan.

Apabila hari besar tiba, saya agak gugup. Semasa menaiki kereta Zack mempersoalkan tentang bagaimana saya akan mengendalikan dijemput untuk menjadi teman wanita Hef, tetapi saya tidak mempunyai jawapan untuknya. Walaupun saya googled Hef selepas kita bercakap di telefon, saya tidak dapat benar-benar bayangkan apa yang mungkin bermakna menjadi teman wanitanya.

Selepas memandu selama dua jam, Zack dan saya tiba di pintu pagar Playboy Mansion di Bel Air. Kami menjerit keamanan, yang membiarkan kami masuk, dan Zack menarik kereta itu ke pintu masuk sebelah Mansion.

“Baiklah,” katanya sambil membuka pintu kereta.

“Apa pun,” saya bergumam, hampir tidak memberi perhatian kepadanya.

Sukar untuk memberi tumpuan sebaik sahaja saya dapat melihat Mansion. Saya kagum dengan apa yang saya lihat. Segala-galanya begitu besar dan cantik, dan seperti apa yang pernah saya lihat sebelumnya. Lagipun, saya adalah seorang dara Hollywood. Tidak itu jenis dara tetapi, anda tahu, masih sedikit naif.

Saya keluar dari kereta dan segera diiringi ke gym dengan selamat. Saya bergegas oleh gadis-gadis lain dan segelintir pekerja, dan sekali dalam gim, Mark, yang pengakap bakat dan pelukis badan, memberitahu saya untuk melepaskan pakaian saya.

“Di manakah Hugh Hefner?” Saya bertanya ketika saya dilucutkan.

“Dia tidak pernah turun ke sini,” kata Mark kepada saya.

Itu menyebalkan! Saya fikir. Saya mahu berjumpa dengannya dan mengetahui apa yang dia fikirkan.

Mark dan isterinya mula melukis saya dan meletakkan rhinestones di seluruh badan saya. Itu semua sangat pelik. Kemudian mereka berpindah dari payudara saya dan memberi tumpuan kepada rambut dan solek saya. Saya terkejut melihat diri saya di cermin. Ia adalah kali pertama saya mempunyai rambut dan solek saya dilakukan secara profesional, dan saya fikir saya kelihatan seperti seorang ratu seret.

Sebaik sahaja mereka selesai membuat saya seorang lelaki telanjang, Hef – melanggar peraturan biasa untuk keluar dari bilik gadis yang dicat – masuk. Dia memperkenalkan dirinya dan memeluk saya.

Hatiku berlumba. “Saya tidak pernah bertemu selebriti sebelum ini dalam hidup saya,” kata saya. “Kamu yang pertama. Ini adalah perkara yang paling keren. ”

Ia sebenarnya.

Hef ketawa dan kami bercakap sedikit tentang malam. Dia memberitahu saya supaya tidak gugup dan menjemput saya berhenti di meja. Perbualan itu pendek dan manis. Dia sangat menawan; dia mempunyai cara yang kuat tentang dia, dan saya suka.

“Saya akan jumpa di tingkat atas,” katanya dengan senyuman sebelum menghilangkannya pada malam hari.

Untuk beberapa minit dengannya saya terlupa bahawa saya kelihatan seperti badut. Seorang badut telanjang. Saya rasa istimewa. Lagipun, kakitangan mungkin melalui beribu-ribu gambar untuk mencari kira-kira sepuluh gadis yang dicat, dan daripada sepuluh orang itu, Hef menyuruh saya keluar. Lelaki yang telah mencipta seluruh dunia ini memilih saya. Itu terasa sangat baik.

Di pesta, saya menyampaikan gambar Jell-O kepada selebriti seperti Jack Nicholson, Pauly Shore, Donovan McNabb, Fred Durst, dan Brooke Burke. Saya adalah bintang, tetapi saya tidak bertindak seperti itu. Saya hanya pergi ke Brooke Burke, memberinya pukulan Jell-O, dan dengan sopan memberitahunya bahawa saya menyukainya. Saya sejuk seperti itu.

Malam itu menjadi sangat menyeronokkan. Selalunya telanjang bukan masalah besar untuk saya, dan selepas beberapa lama saya terlupa bahawa saya tidak suka rambut dan solek saya.

Kemudian Mark datang kepada saya dan memberitahu saya untuk membawa beberapa tembakan Jell-O ke meja Hef.

“Adakah anda pasti?” Saya bertanya dengan gugup selepas melirik meja Hef, yang penuh dengan wanita cantik.

Semasa saya menghampiri kumpulan itu, Hef dan saya mengunci mata. Saya tersenyum. Dia bersama teman wanitanya, termasuk Holly dan Bridget – yang saya tidak tahu pada masa itu – dan sekelompok Barbie yang kelihatan alikes, tetapi dia terus memandang saya. Saya menawarkan mereka tembakan dan digantung di sekeliling meja sepanjang malam. Mungkin saya paranoid, tetapi saya fikir gadis-gadis itu memberi saya kelihatan kotor sepanjang masa, dan dengan mataku saya cuba memberitahu mereka Saya tidak cuba mencuri lelaki anda, tetapi saya tidak pasti jika mesej itu diterima.

Seluruh malam, Hef dan saya terus menatap satu sama lain. Ia bukan tarikan fizikal untuk saya, tetapi dia hanya begitu keren. Cara dia bertindak dan perkara-perkara yang dia katakan tidak seperti apa yang saya lihat atau didengar sebelum ini.

Pada akhir malam Hef datang kepada saya, memberi saya kunci, dan meminta saya untuk bermalam. Saya tidak boleh – terutamanya kerana Zack duduk di luar Mansion di dalam keretanya, tetapi di luar itu, saya merasakan bahawa berada di sana malam itu adalah pekerjaan, dan saya mahu memastikannya. Jam masuk Jam keluar.

Saya memberinya kunci belakang tetapi memberitahunya saya akan jumpa dia tidak lama lagi.

“Adakah anda menjadi teman wanita saya?” Dia bertanya lagi sebelum saya pergi.

Melihat ke matanya, saya tidak melihat seorang lelaki empat kali ganda umur saya dengan sepuluh kali lebih banyak teman wanita berbanding kebanyakan. Walaupun saya hampir tidak mengenalnya, saya nampak seorang lelaki manis yang membuat saya merasa sangat baik tentang diri saya – seorang lelaki yang benar. Ia adalah pelik tetapi dalam hati saya, saya rasa dia adalah seseorang yang saya boleh percaya.

“Jadi, adakah anda?”

Hanya satu perkara yang boleh saya katakan: “Um, okay.”

Malam itu hidup saya berubah. Saya tidak tahu apa yang saya perolehi, tetapi ada yang merasakannya. Hef tidak menawarkan saya wang atau memberitahu saya dia akan menjadikan saya bintang. Dia tidak mengatakan apa-apa, kerana sebenarnya ia bukan urusannya. Dia tidak cuba untuk menawarkan saya apa-apa selain daripada dia (dan mungkin rumah yang cukup keren).

Saya suka apa yang saya lihat di Mansion dan, lebih penting, saya suka apa yang saya lihat di Hef. Dia adalah seorang

lelaki yang baik dengan niat baik, dan dalam masa yang singkat saya dapat memahami bahawa tentang dia, jadi saya bersedia mengambil risiko dan mencabut seluruh hidup saya.

Saya tidak tahu sama ada ramai gadis akan melakukan itu dengan sesuka hati. Tawaran seperti itu akan menakutkan beberapa gadis, dan yang lain mungkin melihat Hef dan melihat tanda-tanda dolar dan melompat pada peluang untuk melakukan apa sahaja yang dikatakannya. Saya tidak peduli sama sekali. Melihat ke arah mata Hef, saya tahu tiada apa yang perlu ditakuti, dan rumah besar atau tiada rumah, saya tertarik kepadanya dengan cara yang saya tidak pernah tertarik kepada seorang lelaki sebelum.

Saya tidak dapat meletakkan jari saya di atasnya, tetapi sesuatu tentang malam itu terasa begitu baik. Kehidupan baru sudah tentu bermula, dan saya tidak akan menghentikannya daripada berlaku.

Seperti yang mungkin anda ketahui, saya menjadi teman wanita Hef, berpindah ke Mansion sepenuh masa, dan setahun kemudian memulakan penggambaran rancangan hit The Girls Next Door.

Saya telah dilabelkan sebagai gadis parti sporty dari tandan itu, dan sementara saya tidak suka dilabelkan, saya pasti mempunyai masa yang baik untuk memenuhi watak pengeluar mahu saya bermain.

Kehidupan benar-benar berhasil untuk saya. Mungkin ia nasib atau mungkin nasib, tetapi saya sangat berbahagia berada dalam situasi yang saya ada sekarang.

Walaupun persembahan itu mungkin membuka pintu kepada kehidupan yang terpesona dan akhirnya membantu saya menemui apa yang saya mahukan, realitinya adalah, ia tidak menjadi mudah. Saya tidak hanya duduk di sekitar yang memutuskan perniagaan keluarga mana yang akan diambil alih ketika saya mendapat panggilan dari Hef. Saya tidak hanya berdagang dalam satu kehidupan yang sempurna untuk yang lain. Ia adalah pertempuran yang sukar, dan walaupun hidupnya hebat – hampir sempurna, walaupun – sekarang, sebelum saya boleh bercakap mengenai masa terbaik, saya perlu memberitahu anda tentang yang terburuk …

.