Kenapa kita sudah ketagih tentang ‘Ini Adakah Kita’ Musim 3

Satu lagi musim “Ini Adakah Kami” telah berakhir dan, terus terang, yang seterusnya tidak dapat dimulakan dengan cepat!

Pada malam Selasa, peminat akhirnya menyaksikan satu acara yang sangat dinanti-nantikan, mendapat jawapan kepada beberapa misteri yang masih tersisa dan ditinggalkan dengan soalan-soalan baru sebagai plot melompat waktu mengambil lompatan baru.

Chrissy Metz memberi penghormatan rahsia kepada Jack pada akhir musim ‘Ini Is Us’

Mac.14.201800:44

(Isyarat spoiler: Sekiranya anda belum menonton musim 2 Musim “Ini Adakah Kita,” apa yang anda tunggu ?! Semaknya, dan kemudian kembali ke sini.)

Seperti yang dijangkakan, tumpuan utama episod itu adalah perkahwinan, tetapi bukan perkahwinan Kate yang pertama kali menarik perhatian penonton. Sebaliknya, ia adalah perkahwinan impiannya – pembaharuan nazar ibu bapanya.

Itu betul. Visi lama-Jack yang digoda sebelum penghujung musim bukanlah dari realiti alternatif atau imaginasi Rebecca. Ia adalah apa-jika fantasi yang dimainkan dalam impian pra-perkahwinan Kate, di mana Jack dan isterinya menggandakan cinta mereka untuk ulang tahun ke-40 mereka.

02/22/2018 EXCLUSIVE: Spoiler Alert! Milo Ventimiglia is spotted back on set to film a wedding scene with Mandy Moore for 'This is Us' in Los Angeles. The duo shot the emotional sequence outdoors under a tree and surrounded by friends and family.
Penonton tahu apa yang adegan kilat-ke hadapan yang memaparkan Jack (Milo Ventimiglia) benar-benar semua pada malam terakhir.Imej Langsung

Peluncuran palsu palsu yang ditawarkan oleh Papa Pearson yang jarang ditemui bersama anak-anaknya yang dewasa, dan memberi dia peluang untuk menari dengan anak perempuannya menjelang hari besarnya. Ia juga memberikan penutupan Kate, membolehkannya mengebumikan masalah yang sedang berjalan dengan ayahnya secara harfiah membiarkan abu sebelum menjadi pengantin perempuan.

Ia merupakan detik yang dialu-alukan dalam satu musim yang memberi tumpuan besar kepada tragedi kematian Jack.

Tetapi tidak lama lagi bab itu ditutup, daripada beberapa yang lain dibuka.

“Kami mahu memberikan penutupan kepada jalan cerita keluarga yang bergerak melewati kematian Jack dan menceritakan kisah lain mengenai Jack dan keluarganya,” kata pencipta Dan Fogelman semasa penyaringan pameran di SXSW. “Kami akan pergi dalam musim ini. Ia akan menjadi yang paling bercita-cita tinggi kami (musim lagi).”

Melangkah ke arahnya dalam Musim 3 akan bermakna maju – satu langkah yang bermula pada akhir.

Walaupun segala-galanya baik-baik saja pada masa ini, plot itu melompat untuk melihat bagaimana masa depan membentuk.

Contohnya, Kate dan Toby berkahwin tanpa halangan di sini dan sekarang, tetapi melihat ke hadapan menunjukkan masalah bagi Toby ketika dia berjuang dengan kemurungan.

Satu lagi preview masa depan melihat Kevin menuju Vietnam (dengan sepupu Beth Zoe!) Yang membawa gambar bapanya dari belakang dalam peperangan, yang kelihatan seperti cara yang sempurna untuk mengorek plot flash balik seterusnya Jack.

Ini Is Us - Season 2
Randall (Sterling K. Brown) dan Beth (Susan Kelechi Watson) adalah baik … buat masa ini.NBC / Ron Batzdorff / NBC

Tetapi ia merupakan lonjakan besar di hadapan penonton kiri yang merindui Musim 3 sebelum kreditnya dilancarkan pada Musim 2.

Itulah di mana abu-abu Randall berkongsi adegan singkat tetapi berat dengan Tess dewasa, dan memberitahunya, “Sudah waktunya untuk melihatnya.” Ia jelas bukan satu persatuan yang bahagia yang dia bicarakan. Ia adalah menyenangkan, dahsyat.

Dan ia meninggalkan soalan, seperti apa? Bila? Dan yang paling penting, siapa? Adakah Deja dalam bahaya? Adakah Rebecca sakit? Adakah Bet OK?

Yang terakhir adalah perhatian khusus sejak penonton kali terakhir menyaksikan masa depan-Randall – semasa episod Super Bowl yang penuh dengan kegelapan dan kegelapan – dia tidak memakai cincin perkahwinannya dan Beth tidak dapat dilihat. Itu boleh bermakna perceraian, atau jauh lebih buruk, kematian.

Atau ia tidak bermakna sesuatu. Lagipun, menurut Fogelman, “Tidak sedar bahawa kami tidak melihat cincin perkahwinannya.”

Tetapi kita akan melihat lebih banyak lagi tentang semua ini.

“Ia akan menjadi tempoh masa yang kita lawati sepanjang musim ketiga dan bergerak ke hadapan walaupun masa itu,” kata pengarah bersama Elizabeth Berger kepada TVLine. “Ia tidak semestinya menjadi minggu ke minggu, tetapi ia pasti akan menjadi sesuatu yang kami selalu periksa.”

Sehingga itu, semua peminat boleh melakukannya menunggu … dan berspekulasi secara liar.

Milo Ventimiglia bercakap mengenai kematian Jack pada ‘Ini Adakah Kami,’ musim terakhir

Mac.08.201813:25

“Ini Kami” akan kembali pada musim gugur.