Kenapa Bryce Dallas Howard masih dalam bidang ‘Jurassic World: Fallen Kingdom’

Sekiranya ada satu kritik menyatukan bagi Dunia Jurassic 2015, ini adalah: Kenapa di dunia adalah Bryce Dallas Howard berlumba-lumba dari dinosaur sambil memakai kasut tumit tinggi?

Bukan sahaja ia kelihatan tidak menentu dan tidak praktikal, kami terkejut bahawa wataknya, Claire, tidak berakhir sebagai makanan ringan dinosaur.

Bintang ‘Jurassic’ Chris Pratt dan Bryce Dallas Howard melawat TODAY

Jun.14.201805:56

Oleh itu, dalam sekuelnya, pastinya wataknya yang pintar dan berkebolehan akan belajar beberapa perkara?

Tidak!

Rupa-rupanya pembuat filem itu mencadangkan dia memakai kasut kali ini, tetapi “Saya berkata tidak, saya perlu memakai kasut,” kata Howard HARI INI semasa membincangkan “Jurassic World: Fallen Kingdom” bersama rakan sejawat Chris Pratt.

Chris Pratt, Bryce Dallas Howard
Bryce Dallas Howard adalah neraka dalam dunia “Jurassic World” yang dilihat di sini bersama bintang Chris Pratt.Universal Pictures

“Seorang gadis tidak melepaskan T-Rex dalam kasut bertumit tinggi dan kemudian memakai kasut ke pejabat,” katanya..

Nah, itulah satu cara untuk mendapatkan pelajaran dalam aksi. Dan di alam semesta di mana orang tidak pernah menyedari bahawa pencampuran dinosaur dan manusia adalah idea yang buruk, konsep menegaskan pelakon utama melarikan diri dari binatang gergasi di tumit membuat rasa tertentu.

Bryce Dallas Howard pratonton ‘Jurassic World: Fallen Kingdom’ (dan bermain dengan mainan)

15.15.201804:26

Kita perlu memberi alat peraga Howard untuk tetap bersungguh-sungguh kepada diri sendiri; kembali pada tahun 2015 Pratt hampir tidak boleh berjaya membuatnya di pentas apabila “The Late, Late Show” James Corden meletakkan dia di tumit merah dan memintanya untuk berlari-lari.

Tetapi kita tidak dapat menolongnya: kita masih suka melihat apa yang Claire dapat bangkit dalam sneaks!

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Bryce Dallas Howard belajar untuk mengasihi ‘pinggang bayi’ ketika dia mempunyai bayi

Apr.27.201803:03

Loading...