Kenali Trevor Noah: 5 fakta gembira mengenai hos ‘Harian Harian’ baru

Sekarang, anda mungkin pernah mendengar: Trevor Noah mengambil alih untuk Jon Stewart di “The Daily Show” ketika Stewart berundur pada akhir tahun ini.

Trevor Noah untuk menggantikan Jon Stewart pada ‘Show Daily’

Mac.30.201500:44

1. Dia sensasi antarabangsa dengan pandangan dunia untuk dipadankan.Dengan lebih daripada 2 juta pengikut di Twitter, Nuh boleh menjual pertunjukan di seluruh dunia; ketika berita pecah, The New York Times menjangkau dia di Dubai, di mana dia melakukan tur komedi.

Nuh dilahirkan dan dibesarkan di Afrika Selatan, tetapi kerana ibunya hitam dan ayahnya memotong hubungan mereka dianggap haram di bawah sistem apartheid pengasingan kaum. Ibunya pergi ke penjara dan membayar denda, sementara Nuh menghadapi pelbagai jenis diskriminasi.

Seperti yang dia katakan kepada Marc Maron mengenai podcast “WTF” pada tahun 2013, “Mereka akan melakukan eksperimen untuk memastikan bahawa anda adalah putih Dan satu adalah ujian pensil, di mana mereka akan meletakkan pensil di rambut anda dan kemudian, jika pensel jatuh, maka awak putih. “

2. Dia bermula sebagai pelakon opera sabun.Hei, tidak ada yang salah dengan itu. “Isidingo” adalah kejutan besar di Afrika Selatan, dan pada tahun 2002 ketika Nuh baru berusia 18 tahun (sekarang 31 tahun) itu adalah rehat besarnya dalam TV. Dia pergi ke satu siri persembahan hos, dari gosip untuk sukan ke anugerah, dan akhirnya mula memfokuskan pada pendiriannya.

Dia juga terus mengetepikan laman web hostingnya dengan siri-siri web yang berulang yang dinamakan “Fantasy Kidnap,” di mana dia adalah tuan rumah pertunjukan ceramah yang sangat rendah yang perlu menculik tetamunya untuk menyiarkannya. (Banyak kutuk-kutuk keluar, jadi peringatkan.)

3. Dia adalah pelawak Afrika Selatan pertama yang muncul di “The Tonight Show.”

Pada tahun 2012, Noah membuat debut TV A.S. pada “Malam Ini” dan pada tahun berikutnya dia juga menjadi pelawak Afrika Selatan pertama yang muncul di “The Late Show With David Letterman.”

4. Lawatan tetamu “Ellen DeGeneres” beliau akan menjadi epik.Itu kerana Nona boleh menari! Pada tahun 2008, dia dan rakan tarian profesional Hayley Hammond berada di tempat kedua di “Menari Dengan Bintang” Afrika Selatan (yang dikenali sebagai “Strictly Come Dancing” di sana). Video, sayangnya, nampaknya sukar untuk dijumpai, walaupun imej ini menonjol kepada “Thriller” Michael Jackson pada pameran itu cukup hebat.

5. Dia tidak berani menceritakannya seperti itu, dan menyenangi semua orang.

(Untuk rujukan, tweet itu keluar tidak lama selepas bekas Olimpik Afrika Selatan Oscar Pistorius didapati bersalah dalam kematian teman wanitanya dan ya, ia mendapat banyak kritikan daripada Nuh.)

Lihat lebih banyak pertunjukan dan lakaran Nuh di saluran YouTube dan halaman Webnya!

Sejauh ini, tiada tarikh telah ditetapkan untuk Nuh mengambil alih. Tetapi sementara kita akan terlepas Jon Stewart sebagai tuan rumah “Harian Pameran”, kami berasa yakin bahawa Nuh akan mencatat kursus tersendiri yang unik dan lucu.

Ikuti Randee Dawn di Google+ dan Twitter.