Kelly Clarkson, Pink akan berkerja bersama untuk kali pertama dan sangat teruja

Kelly Clarkson suka Pink. Pink mencintai Kelly Clarkson. Jadi apabila ia diumumkan hari Khamis bahawa mereka akan mengadakan pertunjukan buat pertama kalinya pada 2017 Anugerah Muzik Amerika, mereka tidak boleh mengandungi kegembiraan mereka.

Kedua-duanya akan membuka siaran hari Ahad, dan Clarkson menghitung minit.

“Akan memainkannya hebat sambil menyanyi dengan @Pink pada hari Ahad ini di #AMAs …. tapi tahu di bahagian dalamnya saya akan menjadi freaking & $ @! keluar, “dia tweet selepas pengumuman besar. Beliau menyertakan hashtags #dengan lebih baikpemikiran, penyokong, dan #sundayissofarfromnow.

Jadi, ya, Kelly sangat memikirkan Pink. Dan Pink sangat memikirkan Kelly.

“Saya dengan rendah hati bersiap untuk pergi langsung 🙂 Saya memuja kamu dan saya tidak boleh menunggu,” Pink menulis kepada Clarkson sebagai tindak balas.

Kelly Clarkson dan Pink … begitu berbakat, begitu sederhana!

Kelly Clarkson pada album barunya ‘soulful pop’ dan buku River Rose yang baru

Oktober.30.201704:34

The AMAs tidak mengatakan apa yang akan dilakukan oleh kedua-duanya di acara itu. Kita boleh mengambil beberapa tekaan: beberapa lagu dari album mereka yang baru dikeluarkan, atau mungkin satu medley dari hits mereka. Clarkson telah melengkapkan Pink memukul “Sempurna” pada masa lalu; jika mereka menyanyikannya bersama-sama di TV langsung, itu akan, baik, sempurna.

Satu perkara yang pasti: Duet mereka akan begitu radikal.

Ikut Shane Lou di Twitter.

Loading...