Kelly Clarkson membukanya mengenai ayahnya, memuji suami sebagai ‘bapa besar’

Berkembang dengan seorang bapa yang tidak hadir telah memberikan Kelly Clarkson penghargaan yang mendalam untuk bon saham suaminya dengan anak mereka.

“Melihat suamiku suka kepada anak perempuannya sepanjang masa yang anda ketahui, pergi ke acaranya dan hanya berada di sana dan, seperti, hadir sukar untuk ditonton tetapi cantik untuk menonton,” kata Clarkson dalam temu bual radio dengan Ryan Seacrest.

“Saya tahu bahawa anak-anak saya akan mendapatnya. Saya juga akan membuat saya menangis dalam wawancara ini. Saya sangat gembira anda tidak dapat melihat saya. “

Kelly Clarkson and husband Brandon Blackstock
Kelly Clarkson dengan suaminya, Brandon BlackstockChristopher Polk / Getty Images untuk NARAS

Clarkson duduk dengan Seacrest hanya beberapa hari selepas bekas pemenang “American Idol” kembali ke persembahan bakat realiti, di mana beliau menyampaikan prestasi emosi lagu barunya, “Piece by Piece.”

Lagu ini diilhami oleh hubungan keterlaluan Clarkson dengan bapanya.

LEBIH: Kelly Clarkson berhadapan dengan air mata yang menampilkan ‘Piece by Piece’ pada ‘Idol’

Clarkson, yang berumur kurang dari dua minggu, berkata dia tidak menyedari impak ketiadaan ayahnya sehingga dia hamil dengan anak perempuannya yang kini berusia 1 tahun, River Rose.

Ia juga memukul rumah semasa dia menulis “Piece by Piece.”

Kelly Clarkson on American Idol
Kelly Clarkson pada American IdolYoutube

“Saya tidak fikir saya tahu berapa banyak yang menjejaskan saya sehingga menulis lagu itu,” katanya. “Saya pasti tidak tahu bagaimana ia akan menjejaskan saya seperti saya menyanyi kerana ia tidak menyeronokkan. Ia hebat, tetapi ia agak menyedihkan bahawa banyak yang berkaitan dengan lagu ini.”

BERKAITAN: Kelly Clarkson mendedahkan jantina bayi No. 2

Clarkson memuji suaminya, Brandon Blackstock, kerana menjadi “bapa yang hebat” dan berkata dia tidak marah terhadap ayahnya sendiri pada masa ini dalam hidupnya.

“Saya berumur 33 tahun, saya seorang wanita dewasa, tetapi lebih banyak perkara di mana anda boleh mencuba kesukaran untuk menyelamatkan hubungan-dan saya melakukannya-tetapi pada penghujung hari, jika anda terus terluka oleh seseorang kerana mereka tidak tahu bagaimana hendak mencintai orang, ia tidak berbaloi, “jelasnya.

“Ia tidak bernilai ketegangan di hati anda dan ia mula berdarah ke dalam hubungan anda yang lain dan ia menjadi super disfungsional.”

Ikuti penulis TODAY.com Eun Kyung Kim di Twitter.