Kelly Clarkson bertindak balas selepas penyanyi ‘Voice’ memanggil komennya ‘berfikiran kecil’

Nampaknya ketegangan berleluasa terutama minggu ini selepas satu peserta telah dihantar ke rumah pada hari Isnin “The Voice”.

Peserta penghapusan Molly Stevens menulis bahawa jurulatih komen Kelly Clarkson tentang dirinya adalah “berpikiran kecil.”Tyler Golden / NBC

Molly Stevens, seorang vokalis berusia 34 tahun yang secara terbuka gay, telah dihapuskan dari pasukan jurulatih Kelly Clarkson selepas Pertandingan Pusingan pada pertandingan nyanyian. Stevens mengambil ke Instagram untuk menawar aduan kepada siri itu – dan memanggil Clarkson untuk ucapannya berikutan penyanyi Stevens menyanyi standoff dengan rakan sepasukan Justin Kilgore.

“Satu perkara lain, @kellyclarkson membandingkan saya dengan @melissa_etheridge dan @indigogirlsmusic. Walaupun saya amat berbesar hati untuk berada di dalam kategori bakat saya percaya komen itu membuat kita semua merugikan dan hanya membuang kita ke dalam perangkap pelabelan,” Stevens menulis dalam jawatan yang telah dihapuskan.

“Saya rasa saya berfikiran kecil dan apa yang saya rasa perlu perhatian dunia, saya seorang penulis lagu penyanyi yang menjadi gay,” katanya. “Dan juga @melissa_etheridge dan @indigogirlsmusic … (I) t adalah stereotaip biasa yang sering berlaku. Orang meletakkan kami dalam kotak.”

Seorang peminat melancarkan Instagram sebelum dipadam dan berkongsinya di Twitter. Clarkson kemudian mengulas mengenai screengrab, dengan mengatakan dia berasa kecewa dengan kata-kata Stevens.

“Wow, ini benar-benar menarik saya,” kata penyanyi “Love So Soft”. “Saya memerlukan semua orang untuk mendengar saya & mendengar SEMUA perkataan yang saya katakan .. Saya membandingkan Molly dengan Melissa Etheridge, Patty Griffin (nama yang ditinggalkan dengan mudah), & Girls Indigo semata-mata kerana rasp dalam suaranya & dia seorang pencerita yang hebat. “

Sambutan Clarkson mengilhami Stevens untuk mengejek penyesalannya mengenai jawatan Instagram.

“Bagi orang-orang yang mengenali saya dengan baik, anda juga mengenali hati saya, saya berusaha untuk hidup dalam kebenaran dan cahaya,” kata bekas peserta itu. “@kelly_clarkson Saya benar-benar minta maaf kerana berfikir dengan berlainan, saya memandang kamu.”

Clarkson belum lagi mengakui permintaan maaf Stevens secara terbuka. Berikut adalah harapan semua perubahan dibuat.

Tonton audion Kathie Lee dan Hoda untuk ‘The Voice’ dan kuku (jenis)

Februari.26.201807:12