Kelly Clarkson bercakap imej badan: ‘Saya sengsara dan akibatnya saya menjadi nipis’

Kejayaan datang dengan cepat untuk Kelly Clarkson, yang pergi dari lengkap tidak diketahui dengan nama rumah apabila dia mendapat rehat besar pada musim pertama “American Idol” pada tahun 2002.

Sebagai penyanyi, penulis lagu dan penghibur yang termotivasi, dia bersedia untuk itu.

Tetapi tekanan untuk dimuatkan sebagai seorang puteri pop sempurna datang begitu cepat untuknya, dan tidak ada cara untuk bersedia untuk itu.

Kelly Clarkson
Kelly Clarkson melakukan pentas semasa Krismas Negara CMA 2016 pada 8 November 2016 di Nashville, Tennessee.Rick Diamond / Getty Images

Clarkson, yang telah melancarkan bulimia sebagai remaja, mendapati dirinya ditolak oleh para eksekutif muzik, dan seketika, dia cuba menggembirakan mereka.

Kemudian dia mengetahui bahawa ia tidak berbaloi.

“Apabila saya benar-benar kurus, saya mahu membunuh diri saya,” jelasnya dalam temu bual dengan majalah U.K. Attitude. “Saya sengsara, seperti di dalam dan luar, selama empat tahun hidup saya, tetapi tidak ada yang peduli, kerana secara estetik anda masuk akal.”

Kelly Clarkson accepts GRAMMY for Best Female Pop Vocal Performance for
Kelly Clarkson menerima GRAMMY untuk Prestasi Vokal Pop Perempuan Terbaik untuk “Sejak U Telah Pergi”Michael Caulfield Archive / Wireimage

Walau bagaimanapun, bersyukurlah, Clarkson mendapati dia peduli tentang dirinya terlalu banyak untuk mengekalkannya.

“Saya fikir satu-satunya jalan keluar sudah berhenti,” katanya. “Saya suka, merosakkan lutut saya dan kaki saya, kerana apa yang saya lakukan akan dimasukkan ke dalam fon kepala dan berjalan. Saya berada di gym sepanjang masa.”

Kelly Clarkson menutup cermin badan di Twitter

Jul.05.201700:57

Akhirnya dia mendapati penyelesaian yang lebih baik daripada berhenti perniagaan. Dia hanya berhenti bekerja dengan orang-orang yang menekan dia untuk menjadi seseorang yang dia tidak.

Clarkson kemudian menjelaskan ulasannya dalam sepasang tweet:

Kini Clarkson tidak teragak-agak untuk meletakkan seseorang di tempat mereka ketika mereka memberi komen tentang tubuhnya dan dia mengajar anak perempuannya yang berusia 3 tahun, River Rose, untuk melakukan perkara yang sama ketika ia merasakan sesuatu yang merasa salah.

https://www.instagram.com/p/BYoCo59FbrY

Saya berkata, ‘Anda memberitahu ibu jika seseorang melakukan sesuatu yang tidak sesuai. Anda berdiri sendiri! ‘”Katanya baru-baru ini memberitahu Orang.