Kejutan! Tom Arnold ‘Roasts’ Roseanne Barr

Mawar Roseanne Barr. Pemenang Emmy yang berusia 59 tahun – dan bakal calon Presiden – tidak tahu bahawa bekas penyanyinya, Tom Arnold akan membuat penampilan mengejutkan di Comedy Central “Roast” Sabtu di Hollywood.

Begitu juga perkara yang jahat?

Tom Arnold was a surprise roaster at Comedy Central's
Tom Arnold adalah kejutan roaster di “Roast” Comedy Central dari Roseanne Barr pada 4 Ogos di Hollywood.Kevin Winter / Getty Images / Today

Lebih dari E: Roseanne bersekongkol dengan isteri Mitt Romney

Katakan saja, berbanding dengan “Pesta Pusat Komedi Charlie Sheen,” semuanya kelihatan jinak (tetapi masih agak lucu).

 

Pra-persembahan, Barr tidak berpeluh apa-apa penghinaan yang akan berlaku daripada penyanyi celeb seperti Seth Green, Katey Sagal atau Ellen Barkin. “Saya tidak gementar, saya teruja,” katanya kepada kami. “Ia akan menjadi letupan sebaik sahaja saya masuk ke sana dan mula minum!”

Roastmaster Jane Lynch membuka persembahan itu dengan hanya jabs ringan. “Dia adalah salah seorang selebriti yang terkenal begitu terkenal bahawa dia dirujuk hanya dengan satu nama: b —-” Lynch bergurau. “Saya melambaikan tangan ke luar tetapi kemudian saya menyedari ia hanya salah satu gorila tempat letak kereta kembung.” 

Lebih dari E: Lihat twitpics permaidani merah eksklusif kami!

Comedian Jeffrey Ross pergi untuk berat dan tawaran Barr untuk jawatan presiden. “Saya perlu memberikannya kepada anda, anda telah diseksa dan disalahgunakan sepanjang malam dan anda masih tergantung di sana. Roseanne, saya tidak bercakap dengan anda, saya bercakap dengan kerusi yang anda sedang duduk pada, “tambahnya,” saya hanya akan memanggang babi jika ia mempunyai epal di mulutnya. “

Ross terus dengan zinger, “Daripada berlari untuk presiden, kenapa kamu tidak cuba berjalan di atas treadmill, saya akan mengundi kamu tetapi saya bertentangan dengan kerajaan besar. Itu hanya apa yang kita perlukan, presiden bulat pejabat bujur. “

Menjelang akhir persembahan, Arnold terkejut semua orang, termasuk Barr, dengan mengambil panggung. Arnold menyuarakan keseronokan di Barr tetapi membayarnya pujian terbesar pada akhirnya.

Lebih dari E: Roseanne berlari untuk menjadi presiden

“Pada tahun 1985, Roseanne pergi ke Johnny Carson, yang mana setiap impian komik pada masa itu,” katanya. “Dia terbunuh, dia ketawa keledainya, dia memberinya jempol dan dia menjemputnya duduk di sofa. Dia mendapat pengesahan dari raja yang tidak boleh diambil dari dia. 

“Dan saya hanya ingin mengatakan, Rosanne, anda adalah Johnny Carson saya dan terima kasih atas jempol dan terima kasih kerana mengundang saya untuk duduk di sofa anda untuk sedikit.”

Sweet, betul?

The “Roast Central Comedy of Roseanne” menyiarkan Ahad, 12 Ogos, pada 10 p.m.

Lebih dari E: Foto pesta Hollywood 

Siapa yang anda fikir akan mempunyai jabs yang paling lucu? Beritahu kami pilihan anda di halaman Facebook kami!

Lebih dalam The Clicker:

  • Nick Jonas: Saya dianggap sebagai hakim ‘Idol’
  • ‘Bachelorette’ bintang Kahl didakwa dengan serangan jenayah dan bateri
  • ‘Setelah Suatu Masa’ mendedahkan Kapten Hook