Kehidupan anda adalah satu pembohongan: Zodiak telah berubah – itulah tanda anda (baru?)

Berita ini mungkin sukar untuk didengar oleh Libra, yang menginginkan keseimbangan dan ketertiban. Atau Leos, yang rasa dirinya kuat. Geminis, kedua-dua belah anda mungkin digegarkan.

Adakah anda duduk? Baik. Kerana zodiak telah berubah. Apa yang anda percaya adalah tanda astrologi anda tidak menjadi tanda astrologi anda.

Tanda zodiak ke-13 yang ditemui oleh NASA, beralih tanda-tanda banyak hari jadi

September.27.201601:37

Dan, sekelompok kita sekarang mempunyai tato yang tidak selesa.

Tarikh untuk kalendar zodiak Barat ada, ternyata, beralih, dengan setiap yang bermula kemudian – seperti, banyak kemudian. Jika anda seorang Capricorn yang dilahirkan pada awal pertengahan Januari, anda kini menjadi Sagitarius.

Kanser yang dilahirkan pada awal hingga pertengahan Julai? Berhenti menjadi bayi emosi sedemikian. Anda sebenarnya Geminis.

Zodiac clock
Zodiak barat telah beralih, kata NASA.Saham Featurepics

Oh, dan ada tanda astrologi ke-13 yang baru sekarang: Ophiuchus. Bunyi seperti watak “Matrix”, kita tahu. Tetapi orang-orang yang lahir antara 29 November hingga 17 Disember, kamu semua kini Ophiuchus-es.

BERKAITAN: Apakah tanda anda? Salun kuku sepadan dengan mani ke astrologi anda

NASA memecahkan berita awal tahun ini dalam catatan blog yang menjelaskan bahawa apabila orang purba kuno mencipta zodiak lebih 3,000 tahun yang lalu, mereka mahu tarikh pada kalendar untuk sesuai dengan bintang-bintang bintang. Tetapi, terdapat 13 buruj, dan mereka bekerja dengan kalendar 12 bulan. Jadi mereka menanggalkan Ophiuchus.

Adakah tanda zodiak anda REALLY berubah dengan buruj Ophiuchus baru?

Sep.28.201602:40

NASA juga menegaskan bahawa paksi Bumi tidak menunjuk ke arah yang sama seperti yang berlaku ketika buruj asalnya ditarik, jadi semua tanda kami mempunyai rentang tarikh yang berbeza sekarang juga.

Dalam erti kata lain: kekacauan astrologi. Dan nerds sains di NASA tidak peduli bahawa mereka telah meninggikan kehidupan kita. Mereka mengeluarkan satu kenyataan minggu lalu yang menjelaskan, “Di sini di NASA, kita mengkaji astronomi, bukan astrologi, kita tidak mengubah sebarang tanda zodiak, kita hanya melakukan matematik.”

BERKAITAN: Ahli astrologi Kelley Rosano berkongsi idea reka bentuk yang menyeronokkan untuk Leos

Berikut adalah tarikh dan tanda-tanda astrologi baru, jika anda boleh menanggung untuk melihat.

Capricorn: 20 Jan hingga 16 Feb

Aquarius: 16 Feb hingga 11 Mac

Pisces: 11 Mac hingga 18 April

Aries: 18 April hingga 13 Mei

Taurus: 13 Mei hingga 21 Jun

Gemini: 21 Jun hingga 20 Julai

Kanser: 20 Julai hingga 10 Ogos

Leo: 10 Ogos hingga 16 September

Virgo: 16 September hingga 30 Oktober

Libra: 30 Okt hingga 23 November

Scorpio: 23 Nov hingga 29 Nov

Ophiuchus: 29 Nov hingga 17 Dis

Sagittarius: 17 Disember hingga 20 Jan

Loading...