Katy Perry membuka perjuangan masa lalu dengan pemikiran bunuh diri dan ‘Saksi’ album baru

Untuk sebahagian besar kerjayanya, Katy Perry telah memeluk imej pop yang ceria dan suka bermain, tetapi itu hanya sebahagian daripada hidupnya.

Di situlah dengan HARI TODAY’s Natalie Morales, penyanyi itu mendapat serius, membuka hari-hari yang lebih gelap dan berkongsi sisi yang peminat biasanya tidak melihat.

Katy Perry membuka aliran hidup 96 jam dan album barunya, ‘Witness’

Jun.12.201705:31

Sudah tentu Perry berkongsi banyak lagi dengan peminatnya hari ini sebagai sebahagian daripada acara livestream selama 96 jam di YouTube. Sepanjang hujung minggu, dia juga membenarkan mereka menonton sesi terapi di mana dia mendedahkan bahawa dia berjuang dengan pemikiran membunuh diri.

“Pemikiran yang sangat rendah,” katanya kepada Natalie selepas sesi itu. “Ia bukan satu-satunya masa yang saya rasa sangat rendah.”

Sebaliknya, Perry menjelaskan bahawa perasaan telah datang dan berulang kali kerana dia menghadapi pelbagai cabaran peribadi.

“Saya mempunyai ketagihan saya sendiri yang saya perjuangkan, sama ada itu cinta atau benda atau benda seperti itu,” katanya. “Ia naik dan turun – walaupun hanya perhatian, anda tahu? Saya mendapat banyak perhatian dan itu boleh menjadi ketagihan.”

Jadi pembuat hit itu menumpukan perhatiannya kepada dirinya sendiri “sahih”, sebelah yang dia tidak fikir adalah cukup baik – sehingga sekarang.

“Untuk masa yang lama saya tidak merasa seperti Katheryn Hudson lama dari Santa Barbara adalah sesuatu yang istimewa,” katanya. “Anda tahu, saya tidak merasakan saya sudah cukup, jadi saya harus mencipta sifat ini sendiri.”

Tetapi dia harus mengakui bahawa alter ego Katheryn Hudson, Katy Perry, telah “dilakukan dengan baik.”

Sebenarnya, dia mempunyai album hit baru, “Witness,” yang mengilhami pengalaman ini dan semua pengalaman. Ia adalah album yang dipenuhi dengan lagu-lagu yang disambungkan oleh Perry secara peribadi, termasuk yang menjadi tajuk utama – “Swish, Swish,” sebuah trek yang dikhabarkan menjadi mengenai perselisihan panjangnya dengan Taylor Swift.

Tetapi tidak demikian, kata Perry.

“Tidak, ini bukan mengenai sesiapa sahaja,” katanya. “Dan saya telah mengatakan bahawa pada rekod … Itu mungkin cerita anda tetapi cerita saya, yang saya tahu adalah benar untuk saya, adalah bahawa saya tidak hanya satu orang yang membuli saya atau seorang yang menahan saya atau bertemu satu troll. “

Taylor Swift sama ada ‘Darah Buruk’ adalah mengenai Katy Perry

Oktober.16.201500:49

Bagi mesej rasminya kepada Swift, ia tidak ditetapkan untuk muzik.

“Apa yang saya perlu katakan padanya ialah saya mencintainya, dan Tuhan memberkati dia dalam perjalanannya,” tambahnya. “Dan itu sahaja.”

Perry akan menyiapkan acara streamingnya Isnin dengan konsert langsung yang diadakan di lokasi rahsia di Los Angeles.

Sekiranya anda atau seseorang yang anda tahu memerlukan bantuan, sila hubungi talian hotline Pencegahan Bunuh Diri di 1-800-273-8255 bila-bila masa.