Kate Jackson ingat Farrah Fawcett

Memecah keheningan buat kali pertama sejak bintang Charlie’s Angels bersama Farrah Fawcett meninggal semalam, Kate Jackson bercakap dengan EW secara eksklusif hari ini. Bekas Angel bercakap tentang betapa sukarnya dia bercakap tentang rakannya yang tersayang, kali pertama dia melihat Fawcett yang “cantik, megah, mulia”, dan warisan yang legenda Hollywood ditinggalkan. Inilah yang dikatakan Jackson kepada EW:

“Saya tidak merancang untuk melakukan wawancara hari ini. Saya hanya akan pergi ke tempat yang Farrah dan saya bersama-sama kali terakhir kami bersama selama tiga tahun ini dan hanya duduk. Tetapi saya sangat mencintainya. Tidak ada cara yang saya tidak boleh menjadi sebahagian daripada penghormatan kepadanya, dan anda tahu, hanya berikan kepada orang saya betapa Farrah adalah.

“Saya baru-baru ini teringat satu minit yang lalu selepas saya datang ke Hollywood dari New York, saya pergi ke pesta pertama saya di mana ada orang Hollywood, dan saya berjalan di pintu, dan saya tahu bahawa Lee Majors telah berkahwin. Saya melihat Lee Majors. Dia adalah bintang pertama yang pernah saya lihat. Kemudian saya menyedari seseorang ada bersamanya, dan saya hampir dibutakan oleh gadis yang paling cantik, megah, mulia tentang usia saya, yang bercakap dan ketawa dengannya. Saya hanya membeku dan menatap, dan saya berfikir pada diri sendiri, ‘Oh Tuhan, pertandingan ini sangat buruk di sini.’ Dan ia (ternyata gadis itu bercakap dengan Majors) adalah Farrah.

“Saya memberitahu dia bahawa kemudian apabila kita akhirnya bertemu kerana kita tidak bertemu malam itu – kita secara rasmi bertemu dengan ‘Charlie’s Angels’ – bahawa dia adalah orang yang hampir membuat saya pulang. Saya memberitahunya bahawa dia sangat beruntung kerana saya masih berada di sini untuk melakukan persembahan ini kerana saya hampir pulang kerana dia, ketika saya melihatnya saya fikir, ‘Ya Tuhan, saya lebih baik pulang dan, anda tahu, menjadi guru atau sesuatu. ‘

“Dia sangat lucu, dan kami mempunyai masa yang terbaik pada tahun yang dia lakukan ‘Charlie’s Angles’ kerana kami masuk ke dalam kebiasaan hanya jenis iklan membebaskan kamera dan cuba membuat yang lain ketawa, atau melakukan sesuatu yang tidak dijangka.

“Saya ingat sekali, di mana pelakon dan pelakon lain berjuang untuk menutup mereka, kami berjuang untuk melihat bagaimana rapat bersama kami boleh mendapatkan kepala kami supaya kami dapat melakukan tiga ketat yang akan menjadi ketat sebagai rapat. Kami hanya mahu pulang! Kami sangat letih!

“Ada satu kejadian … Jackie (Jaclyn Smith) duduk di satu hujung sofa, dan saya duduk di lengan sofa yang bersandar ke arahnya, dan Farrah berdiri di belakang sofa, di belakang kami, bersandar ke hadapan supaya kesemua kepala kita adalah rapat bersama. Ia adalah 11 malam pada malam Jumaat, dan anda tahu, kami akhirnya berkata kepada pengarah, ‘Sekarang itu rapat, bukan? Ia hampir sama dengan yang anda boleh dapatkan! Lihat, kita semua ada di sana, dan kepala kita tidak terputus. “Jadi dia mempunyai beberapa baris dan sepatutnya keluar dari pintu. Dia berkata garis itu dan berdiri tegak dan mula keluar pintu dengan tenaga itu, anda tahu, dan semasa dia berjalan keluar, dia semacam mengetuk saya di bahu. Dia tahu apa yang akan berlaku. Saya benar-benar kehilangan keseimbangan saya dan jatuh dari tangan sofa. Mereka terus bergerak dan saya berkata, ‘Saya tidak percaya anda telah melakukan itu!’ Dia berjalan keluar dari pintu dan memandang balik saya dan tertawa. Ia sebenarnya dalam pameran itu. Saya melihatnya dalam pertunjukan minggu itu. Mereka meninggalkannya! Mereka meninggalkan banyak perkara yang kami lakukan.

“Apabila tahun pertama ‘Charlie’s Angels’ berakhir, persahabatan kami tidak. Ia hanya bertambah kukuh dan semakin dekat selama bertahun-tahun. Saya tidak tahu apa hubungan yang kita ada tiga, tetapi ada di sana, dan ia adalah sesuatu yang sangat istimewa. Saya rasa itulah sebabnya pertunjukan itu berfungsi. Saya fikir ia lebih baik daripada filem kerana kita benar-benar mengambil berat tentang satu sama lain dan masih melakukannya. Ia adalah keseronokan dan keistimewaan.

“Ia tidak mudah untuk dapat bersama dengan tiga tahun terakhir ini dan dapat terus ketawa. Selalu ada, jika sedikit kata-kata yang dituturkan, seorang zinger, walaupun. Kemudian akan menjadi ketawa cahaya sedikit, bahkan melalui segala-galanya. Dia hanya luar biasa dan cerah dan tajam kerana mereka datang dan cantik dan keberaniannya, saya hanya … Saya tidak tahu apa yang hendak dikatakan tentang itu. Dia tidak pernah menjadi pengikut; dia sentiasa menjadi pemimpin. Pilihannya adalah pilihannya. ”

Loading...