Kate Gosselin membincangkan tragedi bayi ke-7 yang hilang

Kate Gosselin tahu semua tentang pemutus, dan dalam wawancara Access Hollywood dengan ibu realiti, Billy Bush bertanya kepadanya tentang tragedi keluarga yang sangat sedikit yang menyedari, seorang anak ketujuh yang tidak bertahan dalam kehamilannya yang lalu.

“Anda menyebut anak ketujuh, terdapat tujuh di sana dan sekarang (anda mempunyai) enam. Tetapi anda tidak banyak mengulas, sebaliknya hanya sebutan, “kata Bush, yang membawa buku itu dalam buku baru Gosselin,” Saya Hanya Ingin Tahu: Surat Kepada Anak-Ku Mengenai Cinta, Iman dan Keluarga, “di mana dia membuat kemasukan dalam surat kepada anak perempuan Alexis.

“Apa namanya?” Tanya Bush.

“Nah, kita masih bercakap tentang apa yang kita akan namakannya,” kata Gosselin. “Maksud saya, saya hanya menyebutnya sekali lulus sekali atau dua kali di sini atau di sana selama bertahun-tahun.”

Dengan kanak-kanak itu yang tidak dapat bertahan kehamilannya yang sangat berisiko tinggi, Gosselin membuka semula luka-luka kerugian dalam surat kepada Alexis. Di dalam buku barunya, Gosselin menulis, “Seperti yang anda ketahui, bayi ketujuh kami sekarang tinggal di syurga dengan Yesus dan pergi ke sana ketika dia sangat kecil.”

“Saya tidak menghabiskan masa mungkin bersedih atau berhadapan dengan fakta bahawa terdapat bayi ketujuh,” kata Gosselin. “Ia membuat anda tertanya-tanya, siapa yang akan bayi ini? Alexis masih bertanya tentangnya dan jadi saya mahu memasukkannya dalam suratnya. ”

Dalam bukunya, Gosselin juga mendedahkan kemarahan yang dia alami dari penonton, yang sebahagiannya telah menakutkan rapat dengan keluarganya.

“Ada saat di mana terdapat vandalisme, tayar anda diletakkan di luar tingkap kembar anda, Maddy dan Cara,” kata Bush..

“Itu adalah saat yang anda bertanya kepada diri sendiri, ‘Sungguh? Adakah ini benar-benar berlaku? ‘”Kata Gosselin. “Pemotongan tayar itu mungkin yang ketiga, sekurang-kurangnya, kejadian vandalisme yang kami alami dalam tempoh yang singkat.”

“Apa lagi yang berlaku?” Tanya Bush.

“Kotak surat kami telah dihancurkan dua kali, rumah kami dihantui,” kata Gosselin.

11 gambar
Tayangan slaid

‘Dancing With the Stars’ 2010

Pamela Anderson, Kate Gosselin, Buzz Aldrin, Evan Lysacek dan lebih banyak harapan bola cermin.

“Ancaman kematian?” Tanya Bush.

“Tidak pernah dibawa langsung ke pintu kami, tetapi ada perkara di luar sana di Internet yang saya memilih untuk tidak memberi perhatian,” katanya..

“Apabila anda mendaftar untuk pertunjukan TLC, anda tahu, mereka membayar anda. Anda menjual privasi. Adakah anda pernah mengalami kesulitan dalam menyesuaikannya? “Tanya Bush.

“Dalam situasi itu, anda boleh menutupnya dan berkata, ‘Oh myhosh. Privasi kami telah hilang, tetapi pada masa itu kami masih mempunyai paparazzi, kami masih mempunyai kipas dan penonton ketika kami keluar di depan umum dan kami akan mempunyai semua barangan itu tanpa gaji dan kami. … Ia tidak masuk akal, “kata Gosselin.

“Tetapi saya bertaruh, anda telah melakukannya dengan baik,” kata Bush. “Bolehkah anda, jika anda terpaksa bersara sekarang dan minta anak-anak itu OK?”

26 gambar

Tayangan slaid

Penglihatan Selebriti

Jake Johnson dan Damon Wayans Jr pada “Let’s Be Cops,” permaidani merah, Selena Gomez diabadikan dalam lilin dan banyak lagi.

“Sayangnya jawapan kepada soalan itu bukan kerana saya mempunyai hutang undang-undang besar, major, utama, utama. Itulah yang benar, “kata Gosselin. “Maksud saya, jujur ​​jika saya boleh hilang esok kerana saya telah menetapkan kewangan dan boleh melakukannya, saya sayang kamu, Billy, tetapi kamu tidak akan jumpa lagi saya.”

Gosselin memberitahu Bush bahawa lapannya benar-benar terpikat dengan tugasnya pada “Dancing With the Stars.” Walau bagaimanapun, di lantai tarian, mereka jarang melihat kostumnya disalurkan dengan senyuman.

“Saya tersenyum, bertentangan dengan kepercayaan popular,” Gosselin ketawa.

“Anda mempunyai gigi yang cantik dengan cara ini, mereka sangat putih,” kata Bush.

“Oh, terima kasih,” kata Kate. “Saya cenderung menjaga mereka dengan baik. … Apabila saya takut mati di lantai tarian tidak, saya tidak cenderung untuk tersenyum. Siapa yang tersenyum ketika mereka takut mati? ”

Kekurangan koordinasi Gosselin tidak hilang pada rebet kecilnya, anak perempuan Maddy.

“Maddy memanggil setengah jam sebelum keputusan menunjukkan pada hari Rabu (Rabu) dan dia pergi, ‘Saya hanya mempunyai satu soalan,’ dan saya seperti, ‘Apa?’ Dan dia berkata, ‘OK, jadi, seperti anda mengundi malam ini, atau apa? ‘

“Saya berkata, ‘Terus, biarkan saya meletakkan Tony (Dovolani),'” lanjut Gosselin. “Dia bertanya kepadanya dan dia pergi, ‘Tidak,’ seperti Arnold.”

Loading...