‘Kanak-kanak yang semakin meningkat’ menyatukan semula dan ingat Alan Thicke: ‘Dia sangat terlepas’

Selama tujuh musim, Seavers adalah keluarga TV yang kami beralih kepada ketawa dan kebijaksanaan yang sihat, dan pada hari Selasa, tiga ahli keluarga sitkom klasik itu bersatu semula di sini pada hari HARI INI.

Kirk Cameron, Tracey Gold dan Jeremy Miller – aka Mike, Carol dan Ben – menyertai kami untuk mengingati siri yang dikasihi dan untuk meraikan orang yang tidak dapat dilupakan yang menjadi tokoh bapa mereka di dalam dan di luar skrin, Alan Thicke.

Anak-anak ‘Anak-anak Berkembang’ masih merindui ayahnya TV, Alan Thicke

Februari.27.201805:26

Thicke memainkan seorang patriark TV yang tidak biasa ketika pertunjukan itu dilancarkan pada tahun 1985, seorang ayah dari rumah yang membuat keluarganya terlebih dahulu dan menghadapi masalah dengan pertimbangan yang teliti dan perbualan yang baik – reputasi yang dikekalkannya ketika kamera berhenti bergolek, juga.

“Alan sememangnya berterusan dalam semua kehidupan kita,” jelas Gold. “Alan sentiasa berhubung dengan kita semua, dan dia sangat terlepas.”

ALAN THICKE GROWING PAINS (1985)
Alan Thicke dari “Growing Pains” (1985).Alamy Stock

Pelakon itu meninggal dunia pada tahun 2016, pada usia 69 tahun, dan menurut Emas, kerugian itu “masih nyata, masih sukar untuk dipahami.”

“Terutama dengan perkara-perkara seperti ini,” kata Miller tentang perjumpaan mereka di Studio 1A. “Alan sentiasa menjadi sebahagian daripada setiap temuduga, dia akan berada di sini, dia akan mengetuai pertuduhan.”

Cameron bersetuju, sambil menambah, “Kami membesar pada set ‘Pain Berkembang’, jadi dia seperti seorang bapa kepada kita semua semasa kita bekerjasama.”

Berkembang Pains
Saham Alamy

Dan seperti mana-mana ayah yang baik, dia mengajar mereka pelajaran yang mereka bawa dengan mereka.

“Dia adalah ketua Seavers tetapi juga set,” kata Gold. “Dia menetapkan nada dan ia hanya menjadi tempat yang bahagia dan dia mengajar kami untuk menghargai berada pada set itu dan apa yang kami diberikan.”

Sudah tentu, penonton menghargai tambang mesra keluarga yang datang dari semua itu juga.

“Saya melihat semula episod-episod itu, dan saya melihat Maggie (Joanna Kerns) benar-benar suka menjadi seorang ibu, mencintai pekerjaannya dan mencintai suaminya,” kata Cameron. “Saya melihat semua orang dalam keluarga itu memegang peranan mereka dan menyukainya. Tidak mahu mereka melakukan sesuatu yang lain, tetapi menyukai apa yang mereka lakukan – dan saya fikir orang, itulah yang mereka mahu rasakan dalam hidup mereka.”

Lihat bintang-bintang yang ‘Menumbuhkan Kesakitan’ Kirk Cameron, Tracey Gold, Jeremy Miller menyatukan semula

Februari.26.201803:08