Kanak-kanak yang dipaku cabaran botol air tetap comel pada ‘Ellen’

Ingatlah Sam Rogers, anak kecil yang mengasyikkan botol botol yang mengasyikkan (dan kemenangannya) menjadi virus bulan lalu?

Toddler benar-benar kuku cabaran botol air: Lihat reaksi teruja!

Disember.29.201601:04

Nah, selepas internet secara kolektif dibalikkan untuk itu, Ellen DeGeneres memanggil Sam kecil dan ayahnya, Matt Rogers, dari Nashville, Tennessee untuk hadir di acara itu. Semasa penampilan mereka, kami mempelajari beberapa perkara baru tentang gadis kecil ini dengan keperibadian besar … dan keriting yang besar dan indah untuk dipadankan.

Dia tahu bagaimana untuk bekerja dengan orang ramai. Sebagai anak bongsu dan anak perempuan tunggal, Sam digunakan untuk menjadi puteri keluarga … dan budak lelaki, adakah dia bermain dengan baik. Dia bergegas ke keramaian! Dia bertepuk tangan untuk dirinya sendiri! Semasa Ellen bercakap kepada ayahnya, dia terus melipat botol ke atas dan berulang lagi kerana tepukan! Seseorang memberi gadis ini pelbagai acara.

Ellen and dad celebrate Sam winning the water bottle challenge (again)!
Ellen dan ayah meraikan Sam memenangi cabaran botol air (sekali lagi)!Ellen

Dia mendapat lebih banyak lagi. Bayi Sam menghirup airnya … dan kemudian berjalan untuk mengambil air Ellen juga. Dan apabila mereka memberinya sebotol, dia bertanya sebentar sebelum membuangnya! Gal ini tidak tahu untuk menyelesaikan kurang daripada yang dia layak.

BERKAITAN: Tonton gadis kecil ini mengatakan ‘Saya comel’ dalam cermin kali ganda – ia comel

Sam shows everyone how to do the dab the right way.
Sam menunjukkan kepada semua orang bagaimana untuk melakukan yang betul dengan cara yang betul. ellentv

Dia membuatnya comel, tidak mengganggu. Sam tidak tahan dari meraikan selepas dia memaku flip botol air di hadapan Ellen dan orang ramai. Dia menunjukkan senyuman besarnya. Dia berlutut bersama. Dia melakukan kejayaan cepat. Tetapi tunggu, ada lagi. Ayahnya mengingatkannya untuk melakukan slo-mo dab. Sungguh comel! Bolehkah kita menyebutnya “The Sam Dab?”

Dia memerlukan bantuan kami. Pada nota yang lebih mendalam, kita mengetahui bahawa Sam mempunyai fibrosis sista, gangguan genetik yang menyebabkan pembentukan cecair di dalam paru-paru dan organ-organ lain. Walaupun pada masa ini tiada ubat untuk fibrosis kistik, keluarga Sam sedang menjalani rawatan pencegahan – dan dengan bantuan dari sponsor Shutterfly, Ellen membentangkan mereka dengan cek $ 10,000 untuk membiayai penyelidikan CF.

Kami pasti akan membeli tiket untuk kerja-kerja membaling botol. Hanya mengatakan.

Terima kasih kerana ketawa, Sam (dan Ellen)!