Kami sangat mengharapkan treler filem ‘Kawan’ ini adalah benar!

Kami mendapat berita baik dan berita buruk untuk peminat “Kawan” yang sudah lama ingin melihat kumpulan itu kembali bersama.

Bagi yang baik: Treler pertama untuk perjumpaan skrin besar yang anda tunggu adalah di sini!

‘Kawan-kawan’ di dalam bumbung ke atas treler filem palsu

Januari.22.201801:16

Dan yang buruk: Ia benar-benar palsu.

Tetapi itu tidak baik! Lagipun, jika bintang-bintang siri ini dipercayai, tidak mungkin pemain itu akan kembali bersama-sama untuk perjumpaan sebenar. Oleh itu, keseronokan “Kawan” palsu ini adalah yang paling dekat yang kita dapat melihat Rachel, Ross, Monica, Chandler, Phoebe dan Joey bersama-sama sekali lagi.

Disebut “The One With the Reunion,” treler itu tidak mempunyai pemandangan Central Perk atau pangsapuri sewa yang dikuasai luas, tetapi ia penuh dengan pemandangan moden semua wajah yang biasa.

Plot ini memberi tumpuan kepada kumpulan yang rapat sekali akan bertahun-tahun selepas siri 2004.

Rakan-rakan
Bintang-bintang “Rakan”: Matt LeBlanc, Courteney Cox, Matthew Perry, Jennifer Aniston, Lisa Kudrow dan David Schwimmer. Reuters

“Ini mengambil masa beberapa tahun di mana musim akhir ditinggalkan dengan anak-anak (Ross) Ben dan Emma dibesarkan,” penerangan dari pencipta di Smasher berbunyi. “Mike dan Phoebe mempunyai masalah dengan perkahwinan, Monica dan Chandler sedang bercerai, Joey tidak dapat mencari seseorang, dan Ross dan Rachel menghadapi masalah selepas bertahun-tahun tidak bersama! Diisi dengan beberapa penampilan yang mengejutkan oleh pelakon hari ini, bersama dengan beberapa kawan-kawan lama (tidak pun bermaksud), filem ini akan menjadi extravaganza semua bintang, sambil menunjukkan pelajaran untuk berada di sana untuk satu sama lain. “

Jennifer Aniston menerangkan mengapa ‘Friends’ tidak boleh wujud hari ini

Mei.11.201700:39

Klip itu dibina bersama-sama dari mini-reuni bintang-bintang yang telah mengadakan projek mereka sendiri “Kawan” – apabila Courteney Cox dan Jennifer Aniston bersatu semula di “Cougar Town” dan ketika David Schwimmer melawat ke “Episod Matt LeBlanc.”

Tetapi dalam kes ini, jumlahnya lebih besar daripada bahagian, kerana hampir 4 juta pandangan di YouTube dan beribu-ribu komen peminat membuktikan.