Kaley Cuoco mengimbas kembali kali pertama dia bertemu dengan John Ritter bersama bintang terlambat: ‘Saya jatuh cinta’

Sudah 15 tahun sejak pelakon John Ritter meninggal dunia pada 54, tetapi bintang “Big Bang Theory” Kaley Cuoco masih menyayangi kenangannya bekerja dengannya.

Sebenarnya, Cuoco, yang memainkan anak gadis remaja yang tidak menentu di sitkom ABC “8 Peraturan Sederhana,” masih lagi mengingati hari dia bertemu bintang.

Kaley Cuoco mengingatkan pada kali pertama dia bertemu John Ritter

06.06.201800:34

“Kami telah membaca jadual, saya hanya bertukar menjadi 16 dan saya mahu melihat bahagian ini – saya bermain jenis ini seksi 16 tahun. Jadi, saya memakai ini, seperti baju spaghetti dengan, seperti, bra tali yang menunjukkan, “Cuoco, 32, teringat semula dalam REELZChannel” Pintu belakang Pintu dengan Natalie Morales “yang menghormati Ritter, yang meninggal dunia akibat pembedahan aorta yang tidak didiagnosis.

“Saya duduk di meja membaca dan John berjalan masuk, dia melihat saya dan dia seperti (tegas), ‘Kau bermain anak perempuan saya, letakkan sweater.’ Kemudian dia bertembung dalam tawa ini, “kata aktres itu.

Kaley Cuoco and John Ritter
John Ritter memainkan ayah Cuoco di sitkom ABC “8 Peraturan Sederhana.”Getty Images

Kenyataan deadpan bintang “Three’s Company” itu sudah lucu, tetapi dalam fesyen tipikal Ritter, dia terus memerah momen komedi untuk semua yang bernilai – bahkan mendapat fizikal.

“Dia mengambil sweater dari orang rawak di dalam bilik – semua tindakan fizikal yang dia lakukan – dia menariknya dan meletakkannya pada saya Dan dia pergi, ‘Berpakaian seperti itu dari sekarang,'” kata Cuoco.

Tidak perlu dikatakan, emas komedi Ritter yang komplit benar-benar memikat anak perempuan TVnya.

“Itu sahaja,” kata Cuoco, matanya amat kagum. “Ia luar biasa, itulah pengenalan saya kepadanya cinta dari saat itu. “

Tahun lepas, pelakon itu mengambil Instagram untuk menghormati ayahnya pada skrin pada ulang tahun kematiannya pada 11 September 2003.

“Hari ini, 14 tahun lalu, kami kehilangan salah satu yang terbaik di sana,” katanya menulis di sebelah foto pasangan itu. “Masih tidak hari berlalu di mana dia tidak membuat saya ketawa dengan cara atau yang lain.”

“Behind Closed Doors: John Ritter” disiarkan di Channel Reelz pada jam 9 pagi. ET pada hari Sabtu, 8 September.