Kad kiu kembali! Kami sangat teruja dengan gambar sekuel ‘Cinta Sebenar’ ini

Sekuel amal “Cinta Sebenar” ini semakin menarik pada hari itu!

Editor / pengeluar skrip Emma Freud (yang rakannya Richard Curtis menulis asal-usul klasik 2003 dan tindak lanjut pendek untuk Hari Hidung Merah Komik) telah menyiarkan lebih banyak gambar dari set itu – dan kami geli, sebenarnya.

BERKAITAN: Foto ‘Cinta Sebenar’ baru mendedahkan bahawa salah satu pasangan kegemaran kami masih bersama

Semasa minggu lalu, kita dapat melihat Hugh Grant dan Martine McCutcheon yang bertindak sebagai perdana menteri dan isteri masa kini, kali ini kita sedang mengkaji semula Chiwetel Ejiofor, Keira Knightley dan Andrew Lincoln sebagai segitiga cinta yang ditakdirkan untuk meletus selama 13 tahun sekarang, nampaknya.

Lebih banyak ‘Foto Cinta’ Sebenarnya permukaan: Kad kiu kembali

Mac.10.201700:30

Dalam asalnya, Ejiofor dan Knightley adalah pasangan, dan Lincoln (yang kini bintang dalam “The Walking Dead”) adalah sahabatnya – dan cinta kepadanya.

Detik keramatnya: dengan senyap mengaku cintanya melalui mesej kad nama di luar pintu depannya.

Cinta Actually
Andrew Lincoln mengucapkan cintanya dengan sedikit bantuan daripada timbunan gadaian kad dalam 2003 “Cinta Sebenarnya.” Universal Pictures

Nah, nampaknya sangat sedikit berubah, walaupun Lincoln memanggil wataknya sebagai “penipu” Februari lalu.

“Dia seorang penipu,” katanya kepada The Wrap. “Itulah persoalan saya kepada [pengarah] Richard Curtis: ‘Tidakkah anda fikir kami adalah jenis wilayah penangkapan sempadan di sini?’ Dan dia berkata, ‘Tidak, tidak, anda tidak bermain dengannya, sayang, anda akan baik-baik saja.’ “

BERKAITAN: Andrew Lincoln mengatakan watak ‘Cinta Sebenarnya’ adalah penipu ‘

Bergerak ke kanan: Berita lain dari set-side adalah bahawa sementara kita fikir Colin Firth mungkin tidak akan menimbulkan peranannya sebagai novelis yang bercita-cita yang jatuh ke rumahnya, gambar yang tidak digagalkan oleh Freud telah menunjukkannya pada set.

Colin Firth filming Love Actually for Comic Relief in London
Colin Firth kembali kepada “Cinta Sebenar” yang ditetapkan!Mirrorpix / Splash News

Kami tidak fikir ia adalah mungkin untuk mendapatkan lebih lagi teruja dengan sekuel, tetapi itu telah melakukannya dengan sempurna.

“Hari Hidung Merah Sebenarnya” akan menjadi sebahagian daripada pengumpulan dana Komedi Relief pada 24 Mac, ditayangkan di A.S. pada NBC sehari kemudian.

Ikut Randee Dawn di Twitter.