Julianne Hough berkongsi gambar-gambar yang mengejutkan untuk menghormati ulang tahun Harry Potter

Peminat tahu dia dari ABC “Dance with the Stars” atau sebagai Sandy dalam versi TV live tahun lalu “Grease,” tetapi penari dan pelakon Julianne Hough adalah sebahagian daripada sesuatu yang lain yang cukup ajaib pada tahun-tahun yang lebih muda.

Untuk menghormati ulang tahun ke-20 pembebasan buku Harry Potter yang pertama, Julianne Hough mencatatkan foto balik di Instagram yang terkejut walaupun Potterheads terbesar.

https://www.instagram.com/p/BV0Yi4jhS6a

Ternyata, penari berusia 28 tahun itu adalah tambahan dalam “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” – yang sudah pasti?

Ternyata, Hough bukan satu-satunya di dalam keluarganya yang mendapat masa skrin Harry Potter. Saudaranya Derek juga muncul dalam ansuran pertama siri yang popular.

Bintang penari berusia 32 tahun dan bintang “Nashville” itu mendapat ketinggian tiga saat dalam satu kejadian yang membolehkannya berjalan tepat di belakang Hermione, dimainkan oleh Emma Watson. (Spot dia zipping oleh di bawah pada 0:03.)

Clad dalam warna biru, Derek dilemparkan sebagai Ravenclaw, tetapi Julianne yang berusia 11 tahun memukul emas dengan topi menyortir.

Dia bernasib baik untuk menjadi sebahagian daripada rumah Gryffindor, tepat bersama bintang francais Daniel Radcliffe, Rupert Grint dan Watson.

Dua dekad kemudian, selamat untuk mengatakan bahawa Hough masih terpesona dari tinggal singkatnya di Hogwarts.

Loading...