Julia Louis-Dreyfus kembali bekerja untuk ‘Veep’ selepas pertempuran kanser payudara

Dia sudah kembali!

Pelakon Julia Louis-Dreyfus telah kembali bekerja pada hit HBO “Veep” selepas mendapat rawatan untuk kanser payudara.

Dia berkongsi selfie di Instagram dari jadual baru-baru ini untuk musim ketujuh pertunjukan.

“Guys, kami hanya belajar bagaimana untuk mengambil gambar diri kita di telefon saya!” dia bercanda. “Betapa sejuknya ini?”

Dalam foto itu, Louis-Dreyfus tersenyum bersama bintang-bintang bersamanya di acara itu, termasuk Matt Walsh, Anna Chlumsky dan Tony Hale.

Julia Louis-Dreyfus memberikan maklumat terkini tentang pertempuran kanser payudara

Oktober.21.201700:36

Lelaki berusia 57 tahun mendedahkan dia telah didiagnosis dengan kanser payudara September lalu. Louis-Dreyfus menjalani rawatan dan hari terakhir kemoterapinya adalah pada bulan Januari. (Sebenarnya, dia berkongsi video lucu tentang anak-anaknya yang menyelitkan lipatan kepada “Beat It” oleh Michael Jackson untuk meraikan kejayaan itu.)

Julia Louis-Dreyfus Returns to Work on Veep
Julia Louis-Dreyfus sebagai Selina Meyer pada “Veep”HBO

Pada bulan berikutnya, dia berkongsi kemas kini mengenai kesihatannya, menulis di media sosial bahawa dia mempunyai “doktor yang hebat” dan “hasil yang hebat” selepas pembedahan yang tidak ditentukan, dan “berasa gembira dan bersedia untuk rock.”

Louis-Dreyfus menyimpan peminat yang dikemas kini sepanjang rawatannya, menjadi juara untuk kesedaran kanser payudara dalam proses itu.

Mereka pasti teruja mendengar bahawa pelakon itu, yang prestasinya pada “Veep” telah memperolehinya beberapa Emmys, akan kembali kepada persembahan pada waktunya untuk musim baru, yang akan menjadi yang terakhir.

Musim ketujuh “Veep” akan dilancarkan tahun depan.

Julia Louis-Dreyfus meraikan ulang tahun perkahwinan ke-31 dengan foto manis

Jun.27.201800:29