Judith Light mendedahkan rahsia perkahwinan beliau selama 32 tahun: tinggal berasingan

Judith Light baru-baru ini berkongsi rahsia yang tidak konvensional untuk perkahwinannya yang lama kepada pelakon Robert Desiderio – dan katakan saja ia hebat untuk pasangan yang memerlukan ruang mereka.

Pasangan itu, yang mengikat simpul itu 32 tahun yang lalu selepas empat tahun bertarikh, terus berkembang kerana mereka hidup terpisah – dia di New York City dan dia di California yang cerah, bintang “Telus” memberitahu Orang.

Titik Foundation's Voices On Point Gala
Lama-lama suka Judith Light dan Robert Desiderio mengatakan hidup selain telah menyatukan mereka. Getty Images

“Ia adalah yang terbaik,” kata Light, 68. “Saya sangat mengesyorkannya. Dia suka California, dan saya tidak akan pernah meminta dia pergi ke sana dan dia tidak akan meminta saya untuk pergi ke sini.”

Kedua-duanya bertemu pada awal 1980-an ketika kedua-duanya membintangi sabun ABC “One Life To Live.”

“Dia adalah orang yang berkata, ‘Anda perlu meninggalkan sabun, anda perlu pergi,'” jelas legenda TV. “Saya berkata, ‘Pergi ke mana saya pergi? Saya tinggal di bandar impian saya, bandar yang saya sayangi, saya gadis dari New Jersey, saya berada di New York.'”

The “Who’s the Boss” alum berkata Desiderio, 66, bertekad untuk berpindah ke California untuk memajukan kerjaya mereka.

“Saya fikir, ‘Saya tidak memandu, saya tidak mahu melihat sinar matahari setiap hari, saya mahu hujan, saya mahu salji, saya mahu memakai galoshes saya,’ ‘.

Judith Light bercakap tentang ‘Telus’ dan penghargaan terbarunya

Mei.16.201704:07

Pasangan itu, yang telah mengekalkan cinta jarak jauh mereka selama beberapa dekad, masih berjaya menghabiskan banyak masa bersama – terutamanya ketika Light bergerak ke Hollywood untuk kerja.

“Sekarang, fikiran awak, saya balik dan saya menembak ‘Telus’ dan saya ada empat atau lima bulan, jadi saya ada di sana sepanjang masa, jadi apabila saya selesai di sana, saya kembali ke sini dan dia terbang di sini hari ini, jadi kami akan bersama selama beberapa hari dan kemudian saya akan kembali ke California, jadi ia benar-benar menyokong …, “kata Light.

“Kami berada di pasukan satu sama lain,” tambah pelakon tersebut.

Dan walaupun susunan unik mereka bukan untuk semua orang, Light mengatakan ia berfungsi dengan baik untuk mereka.

“Terdapat keistimewaan yang berlainan, yang berlainan daripada ini dan sokongan terhadap satu sama lain dan kehidupan masing-masing,” katanya. “Saya fikir orang memerlukan masa bersendirian, saya tahu saya adalah salah seorang daripada mereka yang memerlukannya.”