Joy Fit Club: Pemadam kebakaran ibu, pelumba kendiri diajar kehilangan £ 380

Bonita Reid, 57, adalah jururawat berdaftar yang suka suka menunggang kuda. Tetapi setelah mempunyai dua bayi, dia perlahan-lahan mula menaikkan berat badan. “Pada 333, saya telah melepaskan apa-apa perkara yang saya suka melakukan perjalanan, menunggang kuda, menunggang basikal, menamakan beberapa orang. Memang memalukan untuk perjalanan dan perlu mendapatkan alat penyambung tali pinggang,” kata Reid.

Ibu ini kehilangan £ 185; Sekarang dia seorang ahli bomba

Oktober.06.201403:46

“Saya mengalami kecacatan dengan berat badan, saya tahu jika saya tidak melakukan sesuatu, saya akan berada di kerusi roda atau mati.”

Kegembiraan Fit Club
Hari ini

Tetapi pada bulan Jun 2012, dia memutuskan bahawa sudah tiba masanya untuk membuat perubahan. Anak perempuan Reid adalah ahli bomba sukarela yang mahu ibunya terlibat dalam barisan kerja itu. Selepas dia kehilangan 60 pound pertama, itulah yang dia lakukan.

Bonita Reid Joy Fit
Hari ini

Selepas 26 bulan, Reid telah kehilangan £ 183. Dia perlu komited untuk bangun pada pukul 3:45 pagi untuk mendapatkan setengah jam kardio dan setengah jam angkat berat, “tetapi kemudian ia selesai dan keluar dari jalan,” katanya. Sekarang, dia naik, berjalan anjingnya, menunggang kuda setiap hari dan mengambil tangga di tempat kerja – dua pada satu masa.

“Saya dihormati dengan lebih baik oleh semua orang, saya tidur dengan lebih baik,” katanya. “Setiap aspek hidup saya lebih baik.

“Apabila saya ditanya bagaimana saya melakukannya, (saya katakan) ketabahan, penentuan dan akauntabiliti kepada diri saya sendiri,” kata Reid. “Saya mempunyai kehidupan baru sekarang. Yang patut saya peroleh dan akan berjuang untuk memastikan! “

Kegembiraan Fit - Mina
Hari ini

Mina Makram dilahirkan dan dibesarkan di Kaherah, dan berkata bahawa dia selalu menjadi anak gemuk, tetapi semasa kuliah, dikebumikan dalam kajian dan kerja, bahawa dia benar-benar mendapat berat badan.

“Saya terlupa untuk makan dan melangkau sebahagian besar makanan,” kata Makram. “Apa yang berlaku sekarang ialah saya lapar dan makan apa sahaja yang mudah.” 

Mina Makram after
Hari ini

Latihan adalah sukar pada saiznya.

“Ketika saya berjalan selama 10 minit, saya terkena peluh, letih dan membenci diri saya sendiri, ia sangat menjejaskan keyakinan diri saya, saya memutuskan untuk membeli basikal untuk pulang ke kampus,” katanya. tidak pernah belajar bagaimana menunggang basikal membesar. “

Dia pergi ke basikal tempatan, dan apabila jurujual meminta dia untuk menguji motosikal, dia enggan. Sebaliknya dia pulang ke rumah dan terus berlatih sehingga dia belajar. Setelah mendapat tumpuan, Makram memutuskan untuk mengambil basikal di laluan. 

“Saya tidak dapat pergi lebih dari setengah batu dan terpaksa berjalan basikal kembali ke kereta dengan memalukan. Itulah titik balik saya,” katanya. “Hari berikutnya, saya pergi ke gim dan membeli keahlian, iaitu Februari 2011.”

“Matlamat awal saya adalah untuk merasa selesa pada basikal. Pada hujung minggu saya akan menguji had basikal saya (A) beberapa bulan kemudian, saya dapat menunggang lebih jauh dan seterusnya. kehilangan separuh berat badan saya. “

Makram kehilangan 195 pound dan kini 205, dan tetap menjadi seorang biker yang berdedikasi.