Jonathan Knight NKOTB bersatu semula dengan Tiffany untuk foto pengunduran yang menggembirakan

Jonathan Knight pasti tahu bagaimana melakukan “Kemunduran Khamis”!

Anak-anak baru di penyanyi Block pasti mencairkan hati orang ramai pada tahun 1980-an apabila dia menyiarkan gambar dirinya dengan rakan pop ’80s ikon Tiffany di Instagram. Pasangan yang bertarikh pada akhir 1980-an, tetap berteman, walaupun tidak pernah melihat satu sama lain dalam beberapa tahun kebelakangan ini.

Knight menunjukkan sokongannya terhadap Tiffany dengan menghadiri konsertnya di New York City pada hari Khamis. Dia merapatkan gambar reunion mereka sebelum Tiffany melancarkan panggung.

“Sudah lama,” kata Knight menerangkan gambarnya dan belakang belakang teman wanitanya. “Teruja berada di sini malam ini dan melihat @tiff_pop yang menakjubkan lakukan apa yang dia lakukan terbaik !!!”

RELATED: Flashback! Tonton Kanak-kanak Baru di The block Block ‘hysteria’ pada TODAY pada tahun 1989

Tiffany memaparkan foto yang sama ke akaun Instagramnya sendiri, bersama dengan kapsyen, “Jadi ini berlaku semalam. Sudah lama Kenangan indah Hebat untuk melihat Jon Knight. “

Para penyanyi pertama kali bertemu pada tahun 1988, ketika New Kids On the Block audisi di bilik persalinan Tiffany untuk menjadi pembuka untuk lawatan seterusnya. Setahun kemudian, dilaporkan secara meluas bahawa Tiffany dan Knight berkencan, tetapi pasangan itu menafikan bahawa mereka terlibat secara romantis pada masa itu.

Semasa penampilan 2011 pada “Watch What Happens Live!” Tiffany mengakui bahawa dia pernah bertarikh satu daripada Anak-anak Baru.

“Yang tenang. Yang malu. Dia menjadi gay kemudian, “kata Tiffany.

Apabila tuan rumah Andy Cohen bertanya kepada Tiffany jika dia bertanggungjawab untuk “mengubah” gay Knight, dia bercakap dengan terang mengenai hubungan mereka.

Penyanyi Tiffany and Jonathan Knight
Jonathan Knight dan Tiffany lebih awal dalam kerjaya merekaAP

“Tidak, saya ada masalah dengan itu,” katanya. “Saya fikir mungkin saya lakukan, tetapi tidak, Sekarang kita melihat semula ketika kita berkencan, dia sangat seronok. begitu mudah untuk bercakap dengan … Dan dia hebat. Dia orang yang hebat. “

Pada masa wawancara itu, Knight belum lagi menyuarakan orientasi seksualnya secara terbuka. Tiffany kemudiannya berkata dia tidak menyedari ini, dan meminta maaf kerana “bersiar-siar” Knight.

“Benar-benar tidak tahu itu adalah perkara yang salah untuk dikatakan,” dia tweet. “Jangan sekali-kali mahu menyakiti Jon.”

Knight seolah-olah tidak mempunyai perasaan keras untuk slip itu. Malah dia dilaporkan memalsukannya untuk memberitahunya bahawa dia tidak marah terhadap apa yang telah berlaku.

“Tiff, jangan rindukan tidur! Saya tahu anda tidak bermakna dan saya dapati ia menjadi lucu!” dia menulis, menurut E! Berita.

Dengan perjumpaan baru-baru ini, jelas bahawa sahabat lama telah berpindah jalan melewati kesilapan.

Flashback: Tonton Anak-anak Baru di Blok HARI INI pada tahun 1989

12.12.201602:57