Johnny Galecki menghantar kata-kata cinta dan manis kepada isteri TV Kaley Cuoco pada hari perkahwinannya

Sebagai suami dan isteri dalam “The Big Bang Theory,” Johnny Galecki dan Kaley Cuoco berkongsi ikatan istimewa.

Tetapi mereka juga kawan baik dalam kehidupan sebenar, jadi apabila Cuoco berkahwin dengan pemain berkuda profesional Karl Cook pada hari Sabtu, Galecki berada di tangan untuk mengharapkan “isteri palsu” beberapa pemikiran yang baik dan bahkan menumpahkan beberapa air mata.

Galecki mencatatkan gambar manis dirinya yang memegang tangan pengantin perempuan di perkahwinan itu, dengan menyatakan bahawa kata-kata Cook telah mendapat emosi:

https://www.instagram.com/p/BktBDbiB8EC

Dia juga menambah pukulan lucu itu sendiri yang bergambar dengan pasangan … dengan Cuoco cukup memotong gambar!

https://www.instagram.com/p/BkrtEF7BD4t

Leonard (Galecki) dan Penny (Cuoco) berkahwin dengan “Big Bang” pada 2016, tetapi sambungan mereka tidak berhenti di sana – mereka adalah pasangan hidup sebenar dari sekitar tahun 2007-09, walaupun mereka menyimpan rahsia hubungan itu.

The Big Bang Theory
Pada “The Big Bang Theory,” Penny (Kaley Cuoco) berkahwin dengan Leonard (Johnny Galecki) dan dalam kehidupan sebenar, pasangan itu pasangan untuk satu masa. Getty Images

Pada tahun 2010, Cuoco berkata, “Ini adalah sebahagian besar daripada hidup saya dan tiada siapa yang tahu mengenainya. Ia adalah hubungan yang hebat, tetapi kami tidak pernah bercakap tentangnya dan tidak pernah pergi ke mana-mana bersama.”

Mujurlah, selepas pemisahan itu, pasangan itu tetap sahabat.

“Saya sangat bernasib baik kerana ia saling berakhir dan kita tidak saling benci,” katanya. “Kami mengelakkan peluru yang besar. Mengelakkan perang.”

Dan hari ini semuanya aman dan bahagia!

Jim Parsons: ‘Semua orang mahu’ kembali untuk Musim 11 ‘The Big Bang Theory’

19.09.201700:15

Ikut Randee Dawn di Twitter.

Loading...