John Mayer membuka reputasinya: ‘Saya seorang penagih ego’

John Mayer berbangga dengan muzik yang membawa dia kemasyhuran. Tetapi pemenang Grammy tujuh kali tidak begitu berbangga dengan cara dia bertindak apabila dia mendapati dirinya berada dalam perhatian.

Dalam temu bual terang dengan Ronan Farrow yang disiarkan pada hari Jum’at Jumaat, lelaki blues membuka perjuangannya dengan tingkah lakunya sendiri – termasuk tabiatnya yang lalu.

John Mayer: Saya bukan peminat

Mac.06.201504:00

Selepas rangkaian hubungan berprofil tinggi, termasuk romantik dengan Jessica Simpson dan Jennifer Aniston, Mayer nampaknya ingin bercakap tentang rakannya dalam media. Malah dia tahu ia tidak kelihatan baik.

“Saya pergi, ‘Baiklah, dude, anda telah membuat temu bual pasangan di mana anda tidak dapat menyentuh dan anda sedang ham – dan pada dasarnya anda memecah menari ke dalam tumbuhan nitroglycerin, betul?” “Dia teringat.

Apabila dia mendapati dirinya mendapat reputasi sebagai peminat sebagai akibat dari itu, dia tahu dia perlu menukar kebiasaan ciuman-dan-ceritanya. Dan akhirnya, itu bukan semua dia berubah.

HARI INI

Mayer membantah cara rangkaian sosialnya, dan – untuk satu masa – turun dari Twitter sama sekali. Bagi beliau, wawancara lama dan kegemarannya untuk tweet provokatif mempunyai sesuatu yang sama: ego nya.

“Saya seorang penagih ego yang telah pulih, dan satu-satunya cara yang saya dapat memastikan bahawa saya tidak berulang adalah mengakui bahawa saya sentiasa mempunyai ketagihan ego ini – setiap hari,” jelasnya..

Dan sebagai Mayer berharap untuk terus pulih, ia juga membantu dia melihat kembali ke mana dia pernah. Sebenarnya, jika dia bertemu dengan adiknya sekarang, dia tahu betapa dia akan bertindak balas terhadap egomaniac-in-the-making.

“Saya katakan, ‘Lelaki itu benar-benar, sangat berbakat, tetapi saya tidak mahu berada di mana-mana dekatnya apabila perkara itu hilang!” dia fikir.

HARI INI

Lihat lagi dari sembang Farrow dengan Mayer, serta wawancara dengan Judd Apatow dan Carole King, Sabtu pada jam 12 pagi. pada MSNBC.

Ikut Ree Hines di Google+.

Artikel ini pada asalnya diterbitkan pada 6 Mac 2015 pada 9:57 a.m. ET.