Jim Carrey parodies komersial kereta Matthew McConaughey pada ‘SNL’

Jim Carrey menjadi tuan rumah “Saturday Night Live” dengan pelbagai peniruan dan watak eksentrik yang menjadi ciri-ciri kerjaya pelawak. 

Jim Carrey membawa ketawa dengan kembali ke ‘SNL’

Oktober.26.201401:19

Satu perlawanan malam adalah gaya parodi Carrey yang dipetik oleh Matthew McConaughey di Lincoln. “Kadang-kadang anda harus kembali maju,” katanya, menyamar sebagai nada komersial kontemplatif McConaughey. “Dan saya tidak bermaksud untuk kembali dan mengenang atau mengejar hantu. Maksud saya mengambil langkah besar, seperti pergi dari memenangi Oscar untuk melakukan komersil kereta.”

Sebagai iklan yang berlangsung sepanjang malam, iklan menjadi semakin tidak terasa apabila McConaughey Carrey menyeru pemusnahan bangsa manusia, dan membuat perjalanannya menjadi komersial Allstate Insurance. 

Carrey membuka pertunjukan itu dengan monolog bertemakan Halloween yang memaparkan “Hellvis,” yang dipancarkan antara Elvis dan syaitan, menyanyikan cintanya terhadap pecan pie. 

Muzik dan cuti yang akan datang terus menjadi tema semasa tarian pesta Halloween, di mana Carrey dan Kate McKinnon berpakaian sebagai gadis kecil dari video muzik “Chandelier” Sia, dan hanya boleh menyelesaikan “siapa yang memakai lebih baik” dengan menari.

Tetamu muzik malam itu, Iggy Azaelia, melancarkan lagu hitsnya “Fancy” dan “Black Widow,” dengan tetamu istimewa Rita Ora. 

Chris Rock akan menjadi tuan rumah “Saturday Night Live” pada 1 November dengan Prince guest muzik.