Jessica Simpson melihat kembali cadangan romantik suami 7 tahun yang lalu

Lagu soundtrack ke kehidupan Jessica Simpson termasuk lagu Led Zeppelin.

Pada hari Sabtu, bintang pop merayakan ulang tahun ketujuh penglibatannya kepada suami Eric Johnson, dan pada keesokan harinya dia berkongsi kisah tentang cadangan itu dengan peminatnya.

https://www.instagram.com/p/BbagnaIgn43

“Terlibat dengan ‘Sejak Saya Telah Mengasihi Anda’ oleh Led Zeppelin pada 11/11 pada 11:11 AM 7 tahun yang lalu,” Simpson menulis dalam kapsyen untuk gambar dirinya dari hari besar itu pada tahun 2010. “Masih penyayang Manusia ini adalah bahagian paling mudah dalam hidup saya #HowtheWestWasWon. “

Nombor 11 dianggap sebagai nombor bertuah untuk cinta dalam numerologi Cina dan memandangkan Simpson, 37, masih berkomplot tentang suaminya enam tahun kemudian, nampaknya telah bekerja.

Gambar mundur juga menunjukkan bagaimana Johnson, sekarang 38, bekas bekas ketua San Francisco 49ers, memimpin liga dalam romantisisme. Simpson dilihat di halaman belakangnya memamerkan cincin pertunangannya, dengan kelopak mawar berselerak di sekelilingnya.

Jessica Simpson ke Whole Foods: Saya mengelirukan tuna dengan ayam juga

Jul.10.201700:47

Pada masa itu seolah-olah orang luar seperti pacaran angin badai, datang hanya enam bulan selepas mereka mula bertarikh pada bulan Mei 2010.

Tetapi Simpson dan Johnson sejak itu telah menambah pasukan semua bintang peribadi mereka sejak berkahwin pada 5 Julai 2014. Pasangan itu mempunyai seorang anak perempuan, Maxwell berusia 5 tahun dan seorang anak lelaki, Ace berusia 4 tahun.

Gambar:
Eric Johnson dan Jessica Simpson menambah glamor kepada Los Angeles Premiere “Gleason” pada 14 Julai 2016.Getty Images

Simpson sebelum ini telah berkahwin dengan penyanyi Nick Lachey selama tiga tahun, menceraikan pada tahun 2005. Ia juga perkahwinan kedua untuk Johnson, yang perkahwinan selama lima tahun dengan stylist Keri D’Angelo secara rasmi berakhir dengan perceraian hanya sebulan sebelum dia turun satu lutut untuk mencadangkan kepada Simpson.