Jennifer Hudson, Kelly Clarkson mendedahkan ‘The Voice’ kembali dengan cara yang paling mungkin

“Suara” memberi peminat sesuatu untuk menyanyi.

Kelly Clarkson dan Jennifer Hudson mengambil alih akaun Instagram masing-masing untuk mendedahkan bahawa kedua-duanya akan duduk di kerusi jurulatih merah itu untuk musim 15 pertandingan nyanyian realiti hit NBC. Dan sekiranya terdapat peraduan realiti untuk pengumuman terbaik, mereka akan menang untuk video kembar mereka.

The Voice - Season 13
Kelly Clarkson, Jennifer Hudson akan menilai “Suara.”NBC melalui Getty Images

“Hey guys, Kelly tidak tahu, tapi saya tersentak dan mencuri telefonnya … Tebak siapa yang akan kembali kepada ‘Suara’? Saya dengan gadis saya, Kelly!” Hudson berkata dalam video yang dimuat naik di Instagram Clarkson, kemudian memecah masuk ke tandatangan rakannya, ‘Sejak U Been Gone.’ “

Clarkson kembali memihak, merangkul garisan dari “Spotlight” Hudson.

Clarkson jelas menggembirakannya di kerusi pusingan musim ini, yang menyaksikan babak semifinal pada hari Isnin, dan Jennifer Hudson melatih pada musim 13. Dia akan mengambil tempat duduk yang dikosongkan oleh Alicia Keys.

Rakan-rakan rapat kedua-duanya memulakan kerjaya mereka tahun lalu di “American Idol,” menjadikan mereka sesuai sebagai mentor untuk generasi baru yang diharapkan. (Clarkson memenangi musim pertama pertunjukan itu, Hudson bersaing dua musim kemudian.) Jadi, mereka mempunyai pengalaman dan paru-paru untuk bersaing dengan mainan “The Voice” Adam Levine dan Blake Shelton.

Dan mereka tidak membuang masa bila-bila masa menembak salvo pertama pada pembangkang mereka.

“Gadis-gadis melawan anak lelaki, ya,” kata Clarkson dalam videonya. “Kami akan datang selepas anda, Adam dan Blake! Kami berteman, tetapi kami adalah frenemies masa depan.”

Tonton jurulatih ‘Suara’ beroperasi untuk bekerja bersama

Apr.23.201801:35