Jennifer Aniston menyukainya apabila Justin Theroux mempunyai janggut – ‘sehingga satu titik’

Jennifer Aniston suka sedikit rambut muka pada suaminya, Justin Theroux. Tetapi tidak terlalu sedikit rambut wajah atau terlalu banyak rambut wajah. Ia perlu betul.

Pada masa ini, Theroux memakai janggut yang kemas. Ia kelihatan baik untuknya. Kami meluluskan. Begitu juga Ellen DeGeneres, yang memuji semasa perbualannya dengan bintang “Leftovers” di ceramahnya Isnin.

Dia menegaskan bahawa apabila dia pertama kali bertemu Theroux, pada masa komedi “Wanderlust” 2012 (bersama membintangi isteri masa depannya), dia mempunyai janggut tebal, dan ini adalah kali pertama sejak itu dia melihatnya dengan janggut.

“Saya membesarkannya untuk ‘The Leftovers’ Season 3 dan sekarang saya sedang membesar semula. Saya suka sekarang,” katanya kepada DeGeneres.

BERKAITAN: Jennifer Aniston mendapat sambutan hari jadi manis daripada hubby Justin Theroux

Dan isterinya? Bagaimana perasaannya terhadapnya?

“Dia menyukainya sehingga satu titik,” katanya. “Dia akan suka selama sebulan dan kemudian dia suka, ‘Baiklah, anda perlu menyingkirkannya.'”

Justin Theroux and Jennifer Aniston
Janggut ini mungkin menolaknya, Justin.James Devaney / GC Images

Sepertinya permintaan yang munasabah. Aniston sepatutnya mengatakan sama dengan perkara-perkara seperti itu. (Lagipun, dia perlu melihatnya setiap hari.) Malangnya, menghilangkan janggut tidak semudah untuk pelakon kerana ia akan menjadi lelaki biasa.

“Saya suka, ‘Tidak, saya mesti janggut sekarang untuk pertunjukan keseluruhan,'” kata Theroux.

Seperti yang berlaku, musim ketiga “The Leftovers,” yang dipengerusikan Ahad ini di HBO, juga merupakan musim akhir. Masalah selesai!

2015 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter - Arrivals
Muka licin. Aniston nampak gembira!Pascal Le Segretain / Getty Images

Ini bukan kali pertama karya Theroux mengenai “The Leftovers” meninggalkannya berasa sedikit berduri.

“Musim pertama, saya terpaksa mempunyai tunggul untuk musim keseluruhan, dan itu penyeksaan untuknya,” katanya. “Dan juga penyeksaan untuk saya.”

Janggutnya kini “lembut” – cukup lembut untuk Aniston, kami berharap.

Ikut Shane Lou di Twitter.

Loading...