Jennifer Aniston mengawal kehidupan, kerjaya tetapi mengakui: ‘Ada beberapa orang yang saya akan menumbuk’

Gambar: Jennifer Aniston on the cover of Harper's Bazaar
Hari ini

Jennifer Aniston adalah sayangku Amerika! Sebagai sebuah negara kolektif, kami bimbang tentang kebahagiaannya selama bertahun-tahun sekarang. Nah, kita semua boleh berhenti secara kolektif. Dia baik-baik saja.

“Oh, terima kasih Tuhan,” kata Aniston dalam Bazar Harper pada Disember, selepas menunjukkan tajuk majalah lain yang membacanya: “Anda Boleh Berhenti Bimbang Tentang Jennifer Aniston Sekarang.” “Adakah saya akhirnya?”

Nampaknya dia sudah cukup lama. Aniston telah lama berpindah dari “Friends” untuk mencari kejayaan besar skrin, dan kini mengambil peranan dramatik yang mencabar dalam “Cake” yang akan datang. Dia juga terlibat dengan rakan senegaranya Justin Theroux. 

Berikut adalah beberapa perkara lain yang dikongsi dalam sembangnya dengan majalah:

Dia tidak lagi peduli apa yang ditulis tentang dia
“Ada sebahagian daripada saya yang pernah menjadi sangat kecewa,” katanya. “Sekarang saya lebih suka memberi tumpuan kepada orang-orang dan perkara-perkara yang sedang berlaku, dan apa yang akan datang, kawan-kawan saya, keluarga saya, orang-orang yang hebat saya bekerja dengan kami.

Tonton wawancara Jennifer Aniston dengan Carson Daly pada HARI INI!

Dia berasa selamat dalam kulitnya sendiri, yang menjadikan mudah mengambil risiko
“Memang ada sesuatu yang berasa begitu penuh dan selamat dalam kehidupan,” katanya. “Saya fikir jika anda sampai ke tahap tertentu, anda sudah bersedia untuk memanfaatkan sesuatu yang emosional dan meletakkannya di sana. Dan ia sangat terdedah, dan ia sedikit menakutkan, tapi apa gunanya jika anda tidak memberi diri anda sedikit boo setiap sekali-sekala? “

Jennifer Aniston with Justin Theroux at the Governors Awards in Hollywood.
Jennifer Aniston bersama Justin Theroux di Anugerah Gabenor di Hollywood.Frazer Harrison / Today

Tetapi dia tidak benar-benar Zen tentang masa lalu
“Terdapat beberapa orang yang saya akan menumbuk, saya akan lakukan itu untuk paparazzo mungkin,” katanya. Tetapi kemudian dia menambah dia tidak berpegang dendam. “Untuk memegang apa-apa jenis kemarahan adalah seperti mengambil racun tikus dan menunggu tikus mati.”

Dia mungkin 45, tetapi dia tidak merasa ‘ ia
“Apabila saya sepatutnya berasa seperti, ‘Oh, lutut saya! Oh, aduh!’ Saya tidak merasakan apa-apa perkara itu, saya rasa penanda penuaan kami perlu diserang semula, “katanya. “Penglihatan saya adalah [buruk], walaupun saya sudah dekat, tetapi sekarang saya tidak dapat melihat apa-apa.”

Aniston's performance in
Persembahan Aniston dalam “Kek” semakin banyak buzz kritis yang serius.Hari ini

Kami fikir dia melihat dengan baik. Semak keseluruhan wawancara di sini!

Ikuti Randee Dawn di Google+ dan Twitter.

49 foto

Tayangan slaid

Jennifer Aniston

Bintang mantan “Rakan” naik dari sitkom kesayangan kepada perlawanan tabloid dan bintang skrin besar.


Loading...