Jennifer Aniston mahu membuat satu perkara jelas: ‘Saya tidak patah hati’

Jika anda mengikuti tajuk tabloid, anda sudah tahu bahawa Jennifer Aniston kesepian – atau mungkin dia berkencan dengan orang baru. Dia pasti mencium untuk bayi – atau dia sama sekali tidak. Pastinya dia menghancurkan perpecahannya dari Justin Theroux.

Kecuali dia tidak.

Spekulasi liar tentang kehidupan peribadi bintang itu tidak ada yang baru dan aliran ketidaktepatan yang berterusan tentang hal itu tidak berubah sama ada.

“Ia cukup gila,” kata pemain berusia 49 tahun itu dari semua perbincangan tabloid semasa wawancara dengan InStyle. “Kesalahpahaman itu adalah ‘Jen tidak dapat menahan seorang lelaki,’ dan ‘Jen tidak mahu mempunyai bayi kerana dia mementingkan diri sendiri dan komited dalam kerjayanya.’ Atau saya sedih dan patah hati. “

Jennifer Aniston membincangkan kemungkinan ‘Friends’ kembali

Ogos.01.201800:35

Dan sementara dia tidak merancang untuk melewati senarai tuntutan yang panjang dan menentang mereka semua satu demi satu, dia sudah bersedia untuk menetapkan rekod terus mengenai beberapa perkara.

“Pertama, dengan segala hormat, saya tidak putus asa,” tegasnya. “Dan yang kedua, mereka adalah andaian yang tidak masuk akal, tidak ada yang tahu apa yang berlaku di belakang pintu tertutup, tidak ada yang menganggap betapa sensitifnya itu bagi pasangan saya dan saya.”

Terutama apabila datang kepada topik bayi.

2017 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter
Jennifer Aniston menghadiri Parti Vanity Fair Oscar yang dianjurkan oleh Graydon Carter di Wallis Annenberg Centre for the Performing Arts pada 26 Februari di Beverly Hills, California..Getty Images

“Mereka tidak tahu apa yang saya alami melalui medis atau emosi,” kata Aniston tentang mereka yang meneka motivasinya. “Ada tekanan kepada wanita untuk menjadi ibu, dan jika mereka tidak, maka mereka dianggap barang-barang yang rosak. Mungkin tujuan saya di planet ini bukan untuk menuai, mungkin saya mempunyai perkara lain yang patut saya lakukan?”

Tetapi sekarang, dia tidak pasti apa perkara itu.

“Saya tidak pernah menjadi orang yang tahu bagaimana untuk menjawab, ‘Di mana anda melihat diri anda dalam tempoh lima tahun?'” Katanya. “Saya tahu bahawa kebelakangan ini saya mempunyai detik-detik. Dunia yang kita sedang dalam adalah sangat mencabar sekarang, pengawasan, cara orang berinteraksi, ada kelakuan buruk di sekeliling kita, ada saat-saat ketika saya hanya suka untuk keluar dari Dodge dan berpindah ke Switzerland – atau di tempat lain – dan mula lagi … Hanya ada najis di belakang saya Adakah perkara ini benar-benar penting Adakah kita benar-benar melakukan apa-apa Apa tujuan hidup saya Setiap tujuh tahun saya cuba meringkaskan apa Saya lakukan dan apa yang saya mahu tumpuan saya, saya cuba membuat pilihan yang lebih baik. “

Bagi peminatnya, ada satu pilihan yang mereka selalu perakaran untuk: kembali ke “Rakan-rakan.”

Flashback: Menangkan kejayaan rancangan ‘Kawan’ pertunjukan di 1994

12.12.201603:58

Di era reboot TV retro, persoalan jika atau apabila sitkom yang sangat berjaya ’90s kembali akan menjadi satu. Dan jawapannya?

“Sebelum persembahan itu berakhir, orang bertanya sama ada kami akan kembali,” kata aktres tersebut. “Courteney (Cox) dan Lisa (Kudrow) dan saya bercakap mengenainya, saya fikir mengenainya, ia benar-benar pekerjaan yang paling besar yang pernah saya ada, saya tidak tahu apa yang akan kelihatan seperti hari ini, menunjukkan telah berjaya reboot. “

Walau bagaimanapun, dia tidak begitu pasti anggota pelakon lelaki – terutamanya lantang Matt LeBlanc – berminat. Tetapi itu mungkin tidak menjadi masalah.

Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow mempunyai teks kumpulan ‘Kawan’

Mac.05.201800:52

“Kami hanya memberi sedikit masa dan kemudian Lisa, Courteney dan saya boleh reboot ‘The Golden Girls’ dan menghabiskan tahun-tahun terakhir kami bersama-sama di perabot rotan,” katanya bercanda.

Secara jujur, kami mahu melihatnya!