Jenna Jameson: Pengendali Chelsea Adalah “Pelacur Lama yang Kering”

Satu “bengis” seseorang dan yang lain adalah “pelacur lama yang kering.” Menurut satu sama lain.

The malapetaka antara Chelsea Handler dan Jenna Jameson baru saja mendapat kejutan, dengan Jameson mencabut cakarnya di Twitter sebagai tindak balas kepada ceramah bercakap Handler mengenai ratu porno pada bulan lalu Glamour.

“Chelsea Handler membuat keseronokan anak-anak lelaki … Mungkin kerana dia seorang pelacur lama yang kering,” Jameson tweeted semalam.

Mungkin bukan idea terbaik untuk menyerang pelawak dengan platform malam untuk membalas dendam.

LEBIH: Siapakah ksatria gelap Chelsea??

“Cuma saya katakan ia seperti itu,” Jenna mempertahankan komennya dalam tweet susulan. “Jangan benci … Dia bercakap besar-besaran Ok, apa sahaja ….”

Daging babi itu bermula bulan lalu ketika Handler menyebut Jameson dalam wawancara dengan Katie Couric untuk Glamour mag, di mana dia menelefon ibu yang sudah berkahwin dan bintang lucah “bersemangat.”

“Saya tidak suka dengan kata-kata yang sedih, saya tidak sopan dan saya mengatakan perkara yang banyak orang tidak akan katakan, dan sesetengahnya mungkin tidak dalam citarasa yang terbaik,” kata Handler. “Tetapi apabila saya mendengar kata-kata kasar, kepada saya yang menggambarkan Jenna Jameson, lihat, saya tidak akan memuaskan semua orang.”

Dan untuk rekod itu, Handler melukis garisan itu untuk mempesonakan anak-anak.

“Saya fikir bercakap mengenai kanak-kanak dan penampilan mereka tidak baik, seperti kanak-kanak yang tidak menarik, saya tidak berbuat demikian, dan saya tidak bercakap tentang orang yang mati.

Bekas penyerang Chelsea yang terakhir diarahkan kepada Angelina Jolie, apabila tuan rumah rancangan bercakap itu mengamuk lantunan secara verbal pada bulan Disember dan menjatuhkan bom C pada separuh Brad Pitt yang lebih baik.

“Dia seorang homewrecker, dia,” Pengawal telah menari. “Dia dapat menyelamatkan seberapa banyak bayi dari banyak negara seperti yang dia mahu, saya tidak f – raja percaya kepada anda.

“Kerana apabila saya melihat mata seorang wanita dan dia memberikan temuduga, dan dia pergi, ‘Oh, saya tidak mempunyai banyak kawan wanita …’ kerana anda seorang f – king c – t, Itulah sebabnya, anda perempuan dan anda tidak mempunyai kawan wanita, anda seorang jalang raja. ”

Tiada tweet balik dari Handler lagi. Kami berkata kepada Chelsea Akhir-akhir ini untuk melihat jawapannya.

VIDEO: Chelsea bercakap dengan smack!