Jeff Probst menyamar sebagai pemecat Colton berhenti lagi pada ‘Survivor’

Tidak ada yang pernah dapat mengundi penjahat “Survivor” Colton Cumbie dari permainan – bukan semasa musim “Satu Dunia” dan bukan semasa “Blood vs. Water.” Itu kerana dia tidak pernah diberikan peluang kepada sesiapa.

Semasa pertunjukan pertamanya di pertunjukan, Colton meninggalkan permainan kerana pertarungan apendiks. Diduga. Dan pada hari Rabu malam “Survivor”? Dia hanya berputus asa.

“Saya tidak mahu berada di sini lagi,” katanya ketika para peserta bertanding untuk Pulau Penebusan. “Saya tidak boleh melakukan ini.”

Apa yang mungkin dapat meyakinkannya untuk menggantung penggemarnya selepas hanya tujuh hari di pulau itu? Itulah yang ingin diketahui oleh Jeff Probst.

“Apa yang telah terjadi pada suku kaum anda yang memaksa anda untuk berhenti, kerana apa yang saya dapat mengesahkan untuk diri saya sendiri adalah kali kedua?” Katanya. “Kali pertama anda meragukan apendisitis. Ternyata anda tidak memilikinya. Anda mahu memiliki yang sekarang? “

Colton cuba memainkannya untuk simpati, sambil berkata, “Apabila punggung saya menentang dinding dalam permainan ini, saya berubah menjadi orang yang saya berada di ‘One World,’ dan saya tidak mahu menjadi orang itu.”

Tidak ada yang menginginkannya, tetapi menurut juara masa lalu, Tina Wesson, ia tidak ada kaitan dengan meninggalkan Colton.

“Colton mengalami kesukaran kerana kami tidak bermain permainan Colton,” katanya.

Dan Jeff? Dia mengalami kesulitan menyesuaikan fakta bahawa Colton dibenarkan untuk kembali dan bermain permainan sama sekali.

“Banyak orang suka menonton pengembaraan,” katanya. “Ia tidak semestinya bermakna mereka harus bangun dari sofa dan sekarang saya yakin bahawa Colton adalah lelaki yang tidak sepatutnya bangun dari sofa.”

Sekiranya Colton berkeliaran matanya tidak pasti betapa seriusnya Jeff pada ketika itu, tuan rumah meninggalkan sedikit keraguan.

“Anda boleh menyimpan penggemar anda,” katanya dengan jijik yang jelas. “Saya tidak akan memberi anda kehormatan melemparkannya di dalam guci itu. Kami akan menyimpannya untuk orang yang bersaing.”

Aduh.

Tetapi sementara hari-hari Colton pada “Survivor” selesai, cerita itu tidak – atau dia mendakwa. 

“Survivor” disiarkan Rabu pada jam 8 pagi. di CBS.