James Corden menyertai Backstreet Boys di pentas di Las Vegas – melihat prestasi epik

Backstreet Boys mempunyai ahli baru … semacamnya. James Corden menyertai Boys Backstreet untuk malam sihir (dan lucu) di Sin City!

Dalam segmen “The Late Show Late dengan James Corden” Selasa, tuan rumah komedi bertemu dengan band boy legenda sebelum kediaman mereka di Las Vegas dan dengan penuh semangat menawarkan untuk menggantikan salah satu anggotanya dalam pertunjukan malam itu.

Apabila penyanyi Kevin Richardson menjelaskan bahawa peminat Backstreet Boys mengharapkan untuk melihat semua lima anggota band di atas pentas bersama, Corden menegaskan dia akan menjadi pengganti yang baik. Lagipun, dia tampil dengan band sebelum ini.

“Betapa sukarnya, apa yang menjadi Boy Backstreet? Ia memakai fedora dan menari di beberapa tarmac, saya fikir saya dapat,” katanya..

Corden kemudiannya meminta semua lima penyanyi – Richardson, Brian Littrell, Nick Carter, Howie Dorough dan AJ McLean – untuk menutup mata mereka dan memilih ahli mana yang mereka sepakan untuk malam itu. Apabila tidak ada yang menjawab, Corden memutuskan untuk memberikan Littrell boot.

“Tunjukkan kepadaku makna kesunyian,” tuan rumah mengusik ketika Littrell meninggalkan bilik itu.

Semasa latihan, Corden membuat koreografi kumpulan lucu. Dia juga menyalahkan bertemu dengan peminat.

Backstreet Boys, James Cordon
Impian budak laki-laki James Corden menjadi kenyataan apabila dia menyertai Boys Backstreet di pentas di Las Vegas.CBS

Tetapi, di malam hari di panggung – dengan semua orang dihiasi dalam “Millennium” anera – Corden memaku penampilannya ketika kumpulan itu menyanyi dan menari menerusi lagu “Lebih Besar Daripada Kehidupan”.

Akhirnya, Littrell menyertai geng di panggung, dan Corden terpaksa memamerkan gerakan tariannya, melangkah ke depan untuk menghidupkan orang ramai dengan Running Man dan Worm. Tetapi apabila dia mendengar kumpulan itu masih mempunyai 22 lagi lagu, Corden keluar dari band itu.

The Backstreet Boys nampaknya suka apa Corden dihantar. Band ini dengan bangga menggoda segmen itu dengan mengetweetkan penutup album palsu yang memaparkannya sebagai ahli.

Kita tidak boleh berhenti ketawa!

Kevin Richardson: cinta ‘Backstreet Boys’ yang kita lakukan ‘

07.20.201503:35