J.Lo berkongsi gambar manis mantan Marc Anthony dengan anak-anaknya selepas kematian ibunya

Marc Anthony meratapi kehilangan ibu tercintanya, dan orang penting lain dalam hidupnya melangkah untuk menghiburnya, termasuk enam anaknya dan bekas isterinya Jennifer Lopez.

Lopez menyiarkan gambar manis kepada akaun Instagramnya pada hari Sabtu yang menunjukkan Anthony dikelilingi oleh semua anaknya, termasuk kembar berusia 9 tahun Emme dan Max, yang dia berkongsi dengan Lopez.

https://www.instagram.com/p/BXJdCOMFvKa

“Hanya apa yang diperintahkan oleh doktor … Dikelilingi oleh cinta,” J.Lo menangkap gambar itu, sambil menambah dalam bahasa Sepanyol, “Anda berehat di Peace Ginny … kami akan merindui awak.”

Juga gambar bersama Anthony dan kembar adalah tiga anak lelaki Anthony Chase, Cristian dan Ryan, serta anak perempuan Ariana, semua dari hubungan sebelumnya.

Peminat meninggalkan ucapan takziah di bahagian komen foto itu.

“Begini gembira kerana anak-anak anda bersama dengan anda Marc, cinta adalah semua ubat yang anda perlukan,” kata seorang peminat. “Semoga ibumu berehat dengan selamat.”

“Matanya menunjukkan rasa sakit tetapi senyumannya cerah,” kata seorang lagi. “Mungkin hanya apa yang dia perlukan di sekelilingnya pada masa ini & sentiasa.”

Hari sebelumnya, “Saya Perlu Tahu” penyanyi telah meminta peminat di Twitter untuk berdoa untuk ibunya, tetapi dia tidak menyatakan mengapa. Pada hari Khamis Anthony mengambil Instagram untuk mengumumkan kematian ibunya.

“Hari ini pukul 12:10 wira saya (keluarga), batu kami, pelindung kami, inspirasi kami dan kini ANGEL meninggal dunia,” Anthony dipetik. “Dia pergi dengan selamat, disertai dengan semua doa anda dan juga harapan yang kami berterima kasih kepada anda semua. Mami saya akan merindui kamu! “

Walaupun Lopez dan Anthony berpecah pada 2011 selepas tujuh tahun perkahwinan, mereka tetap rapat, terus bekerja bersama-sama dengan muzik dan sering berkumpul untuk kembar mereka.

Jennifer Lopez and Marc Anthony
Anthony dan Lopez pada Mei 2011.Mike Nelson / EPA

“Marc adalah bapa anak-anak saya, dan itu tidak akan pergi,” J.Lo memberitahu majalah W pada 2016. “Jadi saya perlu bekerja untuk membuat perkara yang betul. Dan itu, setakat ini, kerja yang paling sukar saya lakukan. “

Kedua-duanya telah beralih – Anthony, 47, telah berkahwin dan bercerai sejak dia berpecah dengan Lopez, manakala Lopez, 48, kini sedang bermain bekas pemain besbol Alex Rodriguez. Dia baru-baru ini memaparkan foto Instagram Rodriguez dan kembarnya yang bergambar dengan anak-anak Rodriguez.

https://www.instagram.com/p/BXGfcbYlqNz

Loading...