Inilah yang Milo Ventimiglia fikir tentang isteri TV Mandy Moore

Pada “Ini Adakah Kami,” Milo Ventimiglia memainkan suami yang dikhususkan oleh Mandy Moore Jack (atau suami terakhir Jack, bergantung pada bahagian plot plot yang sedang kamu tonton), tetapi dalam kehidupan sebenar, dia bersedia berjalan di lorong dengan orang lain.

Dan dia baik-baik saja dengan itu – bukan sesiapa yang bertanya kepadanya.

Moore, Ventimiglia dan anak mereka pada layar, Sterling K. Brown, muncul pada “Ellen DeGeneres Show” Isnin, dan mereka membuka pertunjukan aktris kepada pemuzik Taylor Goldsmith dan tentang pengawasan yang sedikit itu.

“Saya tidak meminta tangannya dalam perkahwinan, seperti suami TV (seperti dia) tapi, pada masa yang sama, saya OK dengannya,” Ventimiglia dilarang mati. “Baiklah.”

Mandy Moore, Milo Ventimiglia
Mandy Moore sebagai Rebecca dan Milo Ventimiglia sebagai Jack pada “Ini Adakah Kami.”NBC

Mereka semua berkongsi ketawa tentang harapannya yang tidak begitu tulus, dan itulah ketika dia mendapat serius mengenai perlawanan.

“Taylor adalah jiwa yang paling baik, seperti Mandy – dia seperti yang paling indah dari manusia,” kata lelaki terkemuka itu. “Jadi kedua-dua mereka datang bersama, betul dan ia bagus.”

Ventimiglia kemudian kelihatan tepat di Moore dan menambah, “Kami sangat gembira dengan anda.”

“Amen!” kata Brown.

Mandy Moore terlibat dengan pemuzik Taylor Goldsmith

14.14.201700:10

Walaupun dia jelas menghargai semua sokongan, Moore tidak terkejut dengannya. Lagipun, dia menganggap dia pada keluarga skrin keluarga yang sebenar.

“Semua orang sangat rapat dengan orang lain yang penting dan tidak penting,” jelasnya. “Kami seperti keluarga besar – kami benar-benar seperti cheesy dan kotor dan bunyi itu, kami saling mencintai.”