Inilah nasihat Sean Lowe untuk pasangan ‘Bachelorette’ Becca dan Garrett

Sean Lowe adalah seorang ayah, tetapi isterinya Catherine Giudici adalah ibu yang lebih sibuk. Sejak pasangan itu bertemu pada musim 17 “Sarjana Muda”, mereka telah berkahwin, berpindah ke Dallas dan menjadi ibu bapa dua anak lelaki: Samuel dan Yesaya.

Kerana Lowe mempunyai pertalian untuk projek DIY, dia bermitra dengan Lowe dan Kerani sebagai jurucakap – dan dia berharap dapat menyampaikan cintanya untuk membina sesuatu bersama anak-anaknya.

“Anda boleh melakukannya sendiri, dan ada banyak kebanggaan di dalamnya. Itulah jenis falsafah saya – jika saya boleh melakukannya sendiri, saya akan pergi. Saya lebih suka tidak perlu memanggil seseorang dan membayar mereka untuk datang ke rumah saya untuk membetulkannya jika saya boleh melakukan tugas itu sendiri, “Lowe memberitahu HARI INI. “Saya mahu menanamkan pada anak-anak saya juga ada beberapa pelajaran kehidupan di sana juga – ia bukan hanya berkaitan dengan projek-projek DIY. Saya fikir jika anda boleh mengambil kebertanggungjawaban dan mengatasi perkara-perkara, anda lebih baik Dan seperti yang saya katakan, saya berharap dapat menyampaikan sifat-sifat ini kepada Samuel dan Yesaya. “

Sean Lowe and his son Samuel in their new garage by Lowe's, in partnership with Craftsman.
Sean Lowe dan anaknya Samuel di garaj baru mereka oleh Lowe, dengan kerjasama Kerajinan Tangan.Sam Hodde / Lowe, dengan kerjasama CRAFTSMAN.

Kami terperangkap dengan ayah DIY untuk bertanya kepadanya tentang perkahwinan, kehidupan keluarga dan pemikirannya mengenai akhir musim “Bachelorette” terkini.

Masa selepas mengandung biasanya dianggap sebagai masa yang paling tertekan dalam hubungan. Banyak perkahwinan tidak membuatnya. Apa yang paling tertekan bagi anda tentang mempunyai dua anak muda dan bagaimana anda dapat meneruskannya?

Saya sangat bernasib baik dengan berkahwin dengan seorang wanita yang hebat, kerana dia adalah orang yang mendapat banyak tidur malam. Sebagai ibu, dia menyusui Yesaya, jadi ketika dia bangun di tengah malam, tidak banyak yang dapat saya lakukan untuk membantu. Catherine bukan sahaja melakukannya, tetapi dia telah melakukannya dengan senyuman di wajahnya. Saya pasti mendapat lebih banyak tidur berbanding dia dalam beberapa bulan lalu. Dia telah mengendalikan semuanya dengan sangat baik. Saya berusaha sebaik mungkin untuk membantunya, dan itu biasanya melibatkan menjaga Samuel, anak kami yang berusia 2 tahun, supaya dia dapat menumpukan masa kepada bayi.

Saya akan berkata banyak kali, kurang tidur boleh menjadi sangat tertekan. Saya mungkin lebih beruntung daripada orang lain di luar sana kerana Catherine telah melakukan yang indah. Saya fikir perkara yang paling penting untuk diingat adalah bahawa anda adalah satu pasukan dan anda berada di dalamnya bersama-sama, dan kadang-kadang ia mencabar, tetapi hanya cuba yang terbaik untuk saling mencintai dan menyokong satu sama lain. Biasanya lebih banyak suami menyokong isteri kerana mereka adalah orang yang melakukan kebanyakan kerja. Lakukan apa sahaja yang anda boleh untuk menyokong dan membantu.

View this post on Instagram

The Lowe Boys- we have big heads and bigger hearts.

A post shared by Sean Lowe (@seanloweksu) on

Adakah anda mahu anak-anak anda pergi “Sarjana Muda”?

Saya fikir saya akan berkata tidak. Saya lebih suka mereka mencari pasangan masa depan mereka dengan cara yang lama. “Sarjana Muda” boleh menjadi sukar untuk menavigasi. Saya akan mengatakan saya menavigasi dengan baik dan akhirnya mendapati cinta dalam hidup saya, tetapi untuk anak-anak saya, saya lebih suka mereka melakukannya dengan cara yang lama.

Jika mereka membuat persembahan realiti mengenai kehidupan anda sekarang dengan dua anak muda, apa yang akan dipanggil?

Hmmm, kerana saya suka pun, bagaimana pula dengan “Lowe Life”?

Setiap orang mempunyai kecuaian pengasuhan yang aneh. Apa yang anda lakukan sebagai orang tua yang orang fikir adalah pelik?

Nah, saya pasti Catherine dapat memberitahu anda beberapa, tapi … Saya menyanyi banyak lagu, tetapi saya tidak tahu kata-kata sebenar, jadi saya membuat lirik saya sendiri. Saya rasa teratas, itulah yang: bernyanyi banyak lagu dan hanya membuat lirik.

Menukar gear: Apa yang anda fikirkan pilihan Becca pada akhir “Bachelorette” minggu ini?

Saya harus bersikap jujur ​​dengan anda, saya tidak dapat bersaing dengan musim ini “The Bachelorette” dengan seorang anak berusia 2 bulan di rumah! Kami telah sibuk dengan dua anak kecil kami. Catherine telah merekodkan mereka, jadi mudah-mudahan saya dapat sampai kepada mereka tidak lama lagi.

Nasihat apa yang anda ada untuk Becca dan Garrett?

Bagi sesiapa sahaja yang terlibat dalam “Sarjana Muda” atau “Sarjana Muda”, kerja keras itu benar-benar bermula apabila kamera tidak aktif kerana anda perlu belajar bagaimana untuk berada dalam hubungan yang sihat, berkomunikasi, bertarung dengan cara yang sihat, dan memaafkan – semua perkara hubungan normal pergi melalui bahawa anda tidak semestinya mempunyai peluang untuk melakukan manakala kamera bergulir pada persembahan. Anda perlu pastikan anda komited untuk hubungan anda. Sangat mudah terganggu dengan semua perkara-perkara yang berkilat yang datang selepas pertunjukan – Saya juga menjadi korban kepada beberapa ini – tetapi pastikan anda komited untuk hubungan dan meletakkan orang itu terlebih dahulu kerana ia akan menjadi sangat mencabar. Tetapi pada penghujung hari, anda boleh membuatnya bekerja.

Sean dan Catherine Lowe membuka kejayaan ‘Sarjana Muda’

Oktober.24.201703:39

Siapakah yang sepatutnya menjadi Sarjana Muda yang seterusnya?

Nah, saya tidak menonton musim ini cukup dekat untuk mempunyai pendapat yang kuat, tetapi jika kita bercakap dari bila-bila masa … Saya tahu mereka telah mengatakan ini buat sementara waktu sekarang, jadi saya akan pergi dengan Chris Harrison (ketawa). Kemudian, saya boleh memberinya nasihat seperti dia memberi saya pada persembahan.

Anda dan Arie Luyendyk Jr. berkawan. Adakah anda akan pergi ke perkahwinannya?

Ya, saya fikir begitu! Saya tahu saya mendapat jemputan perkahwinan kerana dia meminta saya alamat saya pada hari yang lain. Ia akan berada di Hawaii. Satu-satunya cegukan mungkin adalah apa yang akan kita lakukan dengan anak-anak dan bagaimana kita akan menganjurkan semua itu, tetapi kita akan melakukan segala yang kita boleh untuk sampai ke sana.