Iman berkongsi foto yang jarang berlaku perkahwinannya dengan David Bowie

Kami masih merindui David Bowie, yang meninggal dunia akibat kanser hati pada tahun 2016. Tetapi pastinya tidak ada yang merindukannya dengan cara yang sama seperti janda, Iman.

Pada hari Selasa, yang akan menjadi ulang tahun perkahwinan mereka ke-26, dia berkongsi penghormatan menyentuh dunia: gambar dirinya dengan Bowie dari hari perkahwinan mereka.

Iman dan Bowie berjaya memelihara majlis perkahwinan di bawah radar, jadi tidak banyak foto awam dari hari itu, menjadikan pos baru-baru ini yang lebih istimewa.

Kedua-duanya, kedua-dua pakaian pakai, berkahwin di Lausanne, Switzerland, pada 24 April 1992. Perkahwinan mereka datang selepas pacaran yang bermula pada tahun 1990 apabila pendandan rambut memperkenalkan mereka. Tidak lama selepas itu, Bowie meminta Iman untuk teh.

Simpan A Child Alive's 6th Annual Black Ball - Inside
Iman dan David Bowie di Black Ball tahunan di New York City pada tahun 2009.WireImage

Beberapa bulan selepas perkahwinan mereka, mereka mengadakan bash awam yang lebih besar di Florence, Itali, untuk meraikan kesatuan. Beberapa tahun kemudian, mereka menyambut seorang anak perempuan, Alexandria, pada tahun 2000.

Pada tragis, pada 10 Januari 2016, Bowie meninggal dunia pada usia 69 tahun.

Iman, yang terus membuat model pada umur 62 tahun, telah kerap mencatatkan gambar dirinya dengan suaminya yang lewat pada tarikh ulang tahun khas. Tahun lepas untuk apa yang mereka ulang tahun ke-25, dia berkongsi ini:

View this post on Instagram

June 6th #BowieForever

A post shared by IMAN (@the_real_iman) on

Untuk menandakan ulang tahunnya tahun ini, dia berkongsi foto tato yang dicintai oleh orang yang disayanginya, dan foto manis pasangannya bersama-sama:

View this post on Instagram

My favorite love story is ours! #BowieForever #ForeverAndEver

A post shared by IMAN (@the_real_iman) on

Dan dalam jawatan yang berkuasa sejurus selepas kematiannya, dia mencatatkan imej yang masih tetap dengan kami:

View this post on Instagram

Rise #imandaily

A post shared by IMAN (@the_real_iman) on

“Starman” mungkin hilang, tetapi jelas, dia tidak dilupakan.

Ikut Randee Dawn di Twitter.