Ia ‘Sekarang atau Tidak’! Halsey berada di plaza HARI INI untuk memulakan hujung minggu anda dengan betul

Sensasi menyanyikan artis berambut merah yang disiarkan oleh YouTube Halsey dihentikan oleh peringkat Konsert Citi pada hari Jumaat untuk satu set lagu-lagu yang hebat, dan sebagai peminatnya mungkin berkata, ia “Sekarang atau Tidak Pernah”!

Halsey menjanjikan peminatnya dia akan terus ‘mengikuti usianya’

Jun.09.201702:24

Walaupun penyanyi berambut biru yang awalnya dikenali sebagai Ashley Nicolette Frangipane (dia mengadopsi Halsey sebagai anagram nama pertamanya, dan selepas stesen kereta api bawah tanah di Brooklyn) telah melepaskan lagu sejak 2012 – dia mula-mula bermula dengan menyiarkannya di YouTube – dia Kerjaya telah merosakkan langit sejak beberapa tahun kebelakangan ini dengan lagu seperti “Ghost” dan “New Americana.”

Tonton Halsey melakukan ‘Istana’ hidup di plaza TODAY

Jun.09.201703:59

Album debut album “Badlands” yang berumur 22 tahun itu telah disahkan platinum dan tahun lepas dia telah diberikan Anugerah Wanita Billboard dalam Anugerah Muzik Rising Star. Dia mengeluarkan album keduanya, “Hopeless Fountain Kingdom,” pada bulan Mei.

Tidak buruk selama lima tahun yang singkat!

Halsey melakukan ‘Warna’ secara langsung di peringkat Konsert Citi pada HARI INI

Jun.09.201704:12

Mungkin dia dapat mengesan beberapa kejayaannya kembali kepadanya pertama penampilan di pentas TODAY, yang kembali pada bulan November 2015, ketika ia menjadi tamu Justin Bieber.

Justin Bieber Performs On NBC's
Justin Bieber dengan Halsey, bertanding pada HARI INI pada 18 November 2015.Noam Galai / Getty Images

Tetapi kali ini semua tentang Halsey, yang menarik minat peminatnya sendiri, yang menjerit … termasuk beberapa yang diundang di pentas oleh HODE Kotb TODAY untuk bertemu dengan idola mereka. Sukar untuk memberitahu siapa yang lebih teruja: peminat atau Halsey sendiri!

Tonton Hoda Kotb membawa peminat Halsey teruja di atas pentas untuk bertemu dengan idola mereka

Jun.09.201701:49

Dia juga memelihara tradisi tetamu khas, melakukan “Orang Strangers” dengan Lauren Jauregui Kelima Harmony.

Semasa dia bersembang dengan sauh TODAY, dia menerangkan bagaimana dia berjaya membuat impiannya menjadi kenyataan pada usia muda: “Ikutilah hati kamu dan kamu akan menunjukkan apa yang kamu inginkan,” katanya. “Ia akan datang kepada kamu.”

Bunyi seperti dia tahu apa yang dia bicarakan!

Ikut Randee Dawn di Twitter.