Hubungan sebenar Kelly Monaco dengan Val Chmerkovskiy? ‘Ia dipanggil persahabatan’

Ada hubungan antara Derek Hough dan Shannon dan Elizabeth dalam musim enam. Dan jangan lupa tentang perlawanan Mark Ballas dan Sabrina Bryan (juga dalam musim enam), dan hubungan (mungkin) antara Maksim Chmerkovskiy dan Erin Andrews dalam musim 10.

Tetapi jika mereka memberikan trofi bola cermin untuk pasangan itu dengan kimia paling hangat yang pernah ada pada pameran itu, pasangan Kelly Monaco dari “Hospital Umum” dan rakan sepunya Valentin Chmerkovskiy akan mengambilnya.

The Clicker berada di barisan akhbar selepas tayangan apabila pemberontak mempersoalkan pasangan tentang tarian mereka dan dinamik skrin mereka. 

Namun, kedua-duanya sukar ditekan untuk menggambarkan dinamik mereka – dan bukan hanya kerana beau melaporkan Monaco (Heath Freeman) duduk di khalayak ramai minggu-minggu bersebelahan dengan bintang-bintang “GH” nya.

Sebagai permulaan, apa yang dimaksudkan oleh Chmerkovskiy dengan mengatakan dalam pakej video pasangan itu bahawa dia mahu terus mengekalkan sambungan selepas pertunjukan selesai?

“Saya fikir ia bermakna kita akan menjadi kawan,” kata Monaco.

“Ya, e-mel satu sama lain sekali dalam seketika,” kata Chmerkovskiy. “Tidak, saya maksudkan itu … Saya suka melakukan projek bersama-sama.”

“Kami telah bercakap tentang melakukan beberapa perkara,” kata Monaco.

Seorang wartawan menggambarkan pasangan itu sebagai dua orang yang tidak pernah sakit satu sama lain; anda tahu – jenis orang yang boleh memanggil satu sama lain pada pagi Ahad, bercakap selama beberapa lama, memutuskan untuk kemudian pergi menaiki basikal yang panjang bersama-sama dan masih tidak sakit satu sama lain.

“Kami belum melakukannya lagi,” kata Monaco.  

Tetapi anda akan?

“Ya,” dia mengangkat bahu. “Kenapa tidak?”

“Kami mempunyai masa yang hebat apabila kami bersama-sama,” jelas Chmerkovskiy. “Kami mempunyai perbualan yang hebat. Kami mengolok-olok orang yang sama. Kami memuji orang yang sama. Kami suka perkara yang sama dan itu sahaja. “

Monaco menambah, “Ia dipanggil persahabatan.”

Bergerak ke tarian pasangan ini minggu ini, Chmerkovskiy berkata ia adalah salah satu kegemarannya yang mereka telah lakukan sepanjang musim.

“Saya menyukainya,” katanya. “Ia bukan satu kontemporari atau paso dua kali ganda. Dari segi keseronokan bekerja minggu ini, ia benar-benar hebat. “

Adakah Monaco dapat menyimpan cincin yang dibentangkan oleh Chmerkovskiy pada akhir tarian mereka?

“Dia akan mendapat cincin yang lebih baik,” dia bergurau.

Kandungan yang berkaitan:

  • Shawn Johnson: Kami terpaksa mengikat ‘Deraman Dengan Bintang’ pro Derek ke kerusi
  • Emmitt Smith mendapat mata besar untuk tarian buruk pada ‘Dancing With the Stars’
  • Kirstie: Patrick Swayze dan saya jatuh cinta semasa ‘Utara dan Selatan’
  • ‘Dancing With the Stars’ pro: Saya akan melontarkan Apolo Anton Ohno untuk mendapatkan lebih banyak mata

Lebih dalam The Clicker:

  • James Van Der Beek memberikan kucai serigala untuk ‘Co-star’ Tidak Percaya B ‘
  • Bintang ‘NCIS’ ditangkap kerana disyaki keganasan rumah tangga
  • ‘Jersey Shore’ untuk membantu MTV ‘Restore the Shore’ dengan faedah secara langsung
Loading...