Hillary Clinton belajar ‘Whip / Nae Nae’ pada ‘Ellen’, prestasi kritikan Bill

Apabila Hillary Clinton melawat “The Ellen DeGeneres Show” Khamis, calon presiden Demokrat menangani fenomena budaya yang sangat penting: tarian “Whip / Nae Nae”.

Bekas setiausaha negara itu dengan baik menyertai tuan rumah ceramah-ceramah itu dengan memamerkan beberapa langkah ke rapper yang melanda musim panas melontarkan Silentó, “Watch Me (Whip / Nae Nae).”

Walaupun DeGeneres seolah-olah meluluskan prestasi Clinton, ada yang lebih kritikal – iaitu bekas Presiden Bill Clinton, yang mengambil Twitter untuk memberi komen bahawa isterinya “kelihatan baik dengan kemahiran Whipnya, tetapi memerlukan kerja NaeNae.”

RELATED: Photobomb Kanye West Hillary Clinton dan Kim Kardashian’s selfie

Semasa penampilannya, Clinton juga membuat kawan baru: pakar presiden berusia 5 tahun, Macey Hensley, yang mempersembahkan versi bersaiz kanak-kanak perempuan seluar pendek biru diraja wanita pertama.

Sudah tentu, Macey bukan peminat hanya Clinton; dia juga membuka peluang tentang cucu Charlotte, yang bertukar 1 lewat bulan ini.

Walaupun Charlotte mengejutkan “tidak mempunyai banyak perkataan lagi,” Clinton dan DeGeneres membincangkan apa yang gadis itu akhirnya akan memanggil neneknya.

BERKAITAN: Ellen DeGeneres mendapat lippy dengan Jimmy Fallon dalam pertempuran lip-sync epik

“Nah, anda tahu saya baik-baik saja dengan ‘Nenek,’ saya baik dengan ‘Presiden Madame’ – maksud saya, apa sahaja,” kata Clinton.

Dan akhirnya, Clinton menimbang pada pengumuman Kanye West baru-baru ini bahawa rapper sedang mempertimbangkan menjalankan presiden.

“Saya dengar dia membuat pengumuman, dan dia berkata dia mahu berlari pada tahun 2020,” katanya. “Saya hanya akan bertanya kepadanya, jika saya berlari untuk dipilih semula, untuk menunggu.”