Harrison Ford sebelum ‘Star Wars’: Foto tanpa tudung vintage menjadi virus

Harrison Ford kembali ke boxbase boxbase “Star Wars: The Awakens Force,” tapi hari ini dia mendapat perhatian untuk sesuatu yang dia lakukan jauh sebelum penampilan skrin besarnya.

Pagi Glory - UK Film Premiere - Outside Arrivals
LONDON, ENGLAND – JANUARI 11: Pelakon Harrison Ford menghadiri majlis perasmian ‘Morning Glory’ UK di Empire Leicester Square pada 11 Januari 2011 di London, England. (Foto oleh Ian Gavan / Getty Images) *** Caption Tempatan *** Harrison FordIan Gavan / Getty Images

Pada tahun 1970, apabila dia berusia 28 tahun, Ford tidak memberi baju untuk gambar. Sekarang, pada tahun 2015, pukulan itu telah menjadi virus, dan mudah untuk melihat mengapa.

Ford adalah kacak di mana-mana umur, dan peminat bintang berusia 73 tahun itu tidak pernah malu mengenakan kelulusan mereka atas foto pemuzik Brazil Sergio Mendes berkongsi di Facebook.

Sebagai seorang pengagum meletakkannya, “Sial!”

BERKAITAN: Gadis kecil menonton ‘Star Wars: The Force Awakens’ treler telah mengagumkan aneh

Selain daripada beberapa bahagian kecil, Ford tidak banyak bertindak balik ketika foto itu diambil.

Sebenarnya, dia sedang melepak dengan Mendes – dan mungkin tidak berkepala – kerana dia telah membuat peluh sebagai tukang kayu, meletakkan sentuhan terakhir pada studio rakaman pemain Brazil itu.

‘Penonton sudah kembali’: Harrison Ford bereaksi terhadap bunyi ‘Star Wars’

Disember.18.201501:55

Angkatan adalah dengan viral vintage pic.It mempunyai hampir 15,000 suka di Facebook – dan menghitung.

Ikut Ree Hines pada Twitter.