Hannah kembali ke ‘Dexter’ … dengan membalas dendam

Selamat kembali ke “Dexter,” Hannah McKay! Bukan rahsia lagi bahawa Yvonne Strahovski telah menanti peranannya musim ini, tetapi apa yang masuknya hebat. Sama seperti hubungan Dex dan Deb yang menjejakkan kaki lagi, Hannah mengetuk – secara harfiah – dengan menaikkan kopi mereka dengan sumpin sumpin tandatangannya. (Bukan Krim Irish Baileys.)  

Gambar: Yvonne Strahovski as Hannah McKay
Tebak siapa yang kembali, kembali lagi? Belakang Hannah! Beritahu kawan!Hari ini

“Hello, Dexter, ingat saya?” Deb tidak dapat menghayati masuknya musuh besar kerana tidak sedarkan diri, tetapi Dexter hanya cukup bangun untuk melihat ketibaannya sebelum melepaskannya. Racun tentu cara yang lebih baik untuk pergi daripada lemas dalam kereta yang tenggelam, bukan? Nasib baik untuk Morgans, Hannah tidak memberikan dos yang mematikan – kedua-duanya sangat hidup dalam gambar promo untuk episod minggu depan. Kita hanya boleh berharap bahawa Hannah kegemaran penggemar bertahan juga!

Amnesia terpilih: Sama seperti masa-masa, Deb dan Dex amat mengasyikkan lagi. Ia seolah-olah hobinya, percubaannya membunuh diri-bunuh diri dan pengisytiharan kasih sayang icky untuk saudaranya adalah lalat yang menjengkelkan yang mereka pakai dari kehidupan mereka. (Mungkin mereka hanya memisahkan semua dramz – seperti slaid darah dalam kotak Dexter?) Lebih dari bir, stik, pizza dan kopi yang disebutkan di atas, mereka berkongsi butiran humdrum tentang kehidupan mereka, termasuk ketakutan bosnya dengannya. (Tidak boleh menyalahkan Elway, terutamanya selepas dia memakai pakaian yang menggoda. Kinda seperti pertunjukan lama sebagai pelacur yang menyamar, hanya kelas, dia dipromosikan untuk memanggil gadis!) Mungkin Hannah Khas bercakap, tetapi Deb seolah-olah terlalu tidak bersuara Pengakuan Dex bahawa dia merekrut “pelatih”.

Sejarah mengulangi dirinya sendiri: Dexter mempunyai mini-saya! Bukankah itu hanya comel? Pasti, Harrison cukup comel – tetapi jika dia akan mendapat rewel tentang ayahnya yang menggigit anjing, maka dia tidak boleh dijangka mengikuti jejaknya yang berdarah. Memperkenalkan Zack Hamilton, salah satu watak yang paling menyeramkan dan nampaknya protégé Dexter yang sempurna. Tambahan pula, dia sudah bersedia – Dr Vogel sudah merawat / melatihnya. Pemikiran memburu pesakitnya tidak berlaku kepada Dex, bagaimanapun, sehingga dia mendapat fotografer snuff yang diikat ke meja. Selepas menyedari peluangnya untuk menjadi “bapa rohani” sendiri (adakah ini menjadikan “nenek rohani” Vogel Zack?), Dex menggunakan pisau dagingnya yang tajam untuk membebaskannya. (Sorta seperti Hannah sebelum dia, sans salji dan seks.)

Gambar: Zach
Awww, lihat! Dexter mempunyai pelatih!Hari ini

B adalah untuk membosankan: Kenapa “Dexter” malah mengganggu dengan garis cerita B – kehidupan dan kehidupan cinta Quinn, orang Cassie ini dan anak perempuan Masuka – ini terlambat dalam permainan adalah salah satu misteri terbesar hidup. Mungkin snoozers ini membawa kepada resolusi yang hebat, tetapi sekarang kita hanya sedar bahawa para penulis memberi perhatian lebih kepada mata Masuka yang berani daripada punchlines epiknya.

Gambar: Masuka, Quinn and Batista
Sejak bila Quinn mula menjaga kerjayanya, kerana kami pasti tidak. Dan melupakan mata Masuka yang mementingkan diri sendiri – berikan kami kecenderungan kotornya!Hari ini

Syukurlah, Hannah ada di sini untuk menyelamatkan hari ini. Dia benar-benar tidak benar-benar meninggalkan terma yang terbaik – dengan Deb, Dex atau sistem keadilan – jadi kami tidak sabar untuk mengetahui sebab kembali. Apa pendapat kamu? Balas dendam? Cemburu? Rujukan untuk melihat Dr Vogel? Atau sesuatu yang lebih mengancam?